ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 OTP-BRU-OTP iulie 2010

In jos 
5 participanți
AutorMesaj
mihairosioru
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 266
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/12/2007

OTP-BRU-OTP iulie 2010 Empty
MesajSubiect: OTP-BRU-OTP iulie 2010   OTP-BRU-OTP iulie 2010 EmptyLun 12 Iul 2010, 22:35

Bucureşti-Bruxelles cu Tarom, iulie 2010

Au trecut mai bine de trei luni de la ultimul meu trip report, aşa că m-am hotărât să documentez două zboruri scurte pănă la Bruxelles şi înapoi. Reportul e unul de rutină dar, mai pe la mijloc, devine interesant, o sa va placă. Basketball

Ruta pe care am zburat la dus, prin Slovacia si Cehia:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_map

Tarom ROT 373, Bucureşti Otopeni (OTP) – Bruxelles National (BRU)
Block time 17:20 - 19:10 (2h50m)
Real time 18:30 - 20:00 (2h30m)
Distance: 1 759 km
Load factor: 70%
Aircraft: Boeing 737-800, înmatriculat YR-BGR, livrat la 04 decembrie 2008


Îmbarcarea pe la poarta 7:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_gateseven

La dus am zburat cu YR-BGR, acelaşi avion care m-a adus de la Bruxelles la Bucureşti în aprilie 2009 (trip report aici) şi care m-a dus înspre Barcelona în februarie 2010 (trip report aici). Am ajuns la bord de-abia la ora 18.00 şi am aşteptat în avion pentru încă 30 de minute înainte să plecăm:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_30minutes

Între timp trei avioane au pornit înaintea noastră.

KLM Boeing 737-800, PH-BGD, livrat la 25 august 2008:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_phbgd

Austrian Airbus A319, OE-LDC, livrat la 7 iulie 2004, adică exact în urmă cu şase ani:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_oeldc

Cred ca aici e vorba de un McDonnell Douglas MD-11:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_world

Cu o oră mai târziu am început şi noi taxi către pistă şi am fotografiat încă un MD-11:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_oai

De plecat am plecat de data asta de pe pista 26 dreapta, o premieră pentru mine:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_26r

OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_runway

Piloţii au dat gaz tare de tot şi în mai puţin de un minut ne zgâlţâiam printre nori şi urcam cu spor:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_nori1

OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_nori2

După vreo zece minute am văzut cerul albastru şi turbulenţele au încetat:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_cruiselevel

După ce am îmbufetat câte ceva (apropo, ştie cineva ce s-a întâmplat cu cafeaua care se putea bea la bord? Acum dau un ness chimic la pliculeţ cu toate elementele din tabelul lui Mendeleev la ingrediente), m-am mutat mai în spatele avionului pentru că era mai mult loc. Cabina:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_cabinview

Când m-am aşezat în ultimul rând de scaune, pe parte dreaptă, pur şi simplu nu mi-a venit să îmi cred ochilor când am văzut ditamai păsăroiul zburând puţin mai jos:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_emiratesright

Aşadar, un Boeing 777 de la Emirates. A trecut pe sub noi în partea stângă, aşa că m-am mutat şi eu pentru mai multe poze:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_emiratesleft1

Ce wingflex mândru:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_emiratesleft2

Am încercat să-i prind înmatricularea dar cu tehnica din dotare nu a fost posibil. M-am mutat înapoi pe partea dreaptă şi din faţă mai venea cineva:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_winglet

Sunt aproape convins că acesta este aeroportul Cologne-Bonn (CGN):
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_colognebonn

Rinul:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_rin

După care am început să coborâm uşor spre Bruxelles:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_wingview

OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_descent

Încă douăzeci de minute de zbor:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_insidemap

Cerul de un albastru spălăcit:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_descent2

Viraj frumos pentru alinierea cu pista 25 stânga:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_viraj

Aterizare fără hurducăieli:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_landing

Boeing 747 de la Korean Air Cargo duios pleca de pe pista 25 dreapta:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_747korean

Am parcat lângă acest El Al Boeing 737, 4X-EKA, livrat la 24 februarie 1999:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_4xeka


Înapoi am venit tot cu zborul de seară, care mie mi se pare minunat pentru că apusul deasupra Germaniei este întotdeauna spectaculos.

Tarom ROT 374, Bruxelles National (BRU) – Bucureşti Otopeni (OTP)
Block time 19:55 - 23:35 (2h40m)
Real time 20:40 - 00:10 (2h30m)
Distance: 1 759 km
Load factor: 90%
Aircraft: Boeing 737-800, înmatriculat YR-BGS, livrat la 24 februarie 2009


În timp ce aşteptam sosirea avionului de la Bucureşti, Etiopianul (Boeing 767, înmatriculat ET-AMF, livrat la 1 iunie 2007) tocmai ce făcuse push-back şi se pregătea de un zbor de aproape 7 ore înspre Addis-Ababa, Bole International Airport (ADD):
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_etiopianul

Imediat după ce m-am suit la bord am pozat vecinul de apron, Jetair Fly Boeing 737, OO-JAF, livrat la 9 iulie 2007, adică exact în urmă cu trei ani:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_oojaf

Colegii noştri bulgari insistă să zboare cu avioane fără livery, albe şi imaculate, şi acum un an tot la fel zburau. Airbus A319, LZ-FBB, se pare că aparţine companiei Hemus Air:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_lzfbb

Cred ca e un Airbus de la AirMalta:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_airmalta

Ne-am cărăbănit de pe pista 25 dreapta:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_brurunway

Am urcat puţin, după care viraj superb la stânga şi o privelişte asupra aeroportului cu cele trei piste ale sale:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_bruoverview

Fără turbulenţe de data asta:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_climb

Lumină faină la asfinţit:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_sundown

Spre est ceva mai întunecat:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_spreest

Ultimele raze de soare:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_ultimeleraze

Încercare de a fotografia luminiţele de pe leading edge şi trailing edge:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_edges

Intensitatea luminii din cabină a fost diminuată pentru ca pasagerii să poată adormi:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_dimmed

Ultima fotografie: luminile de aterizare aprinse cu puţin înainte de touch down pe pista 08 dreapta:
OTP-BRU-OTP iulie 2010 167_landinglights

În concluzie, două zboruri agreabile, păcat însă că am avut întârziere şi la dus şi la întors. În rest, un serviciu excelent din partea celor de la Tarom.
Sus In jos
laurus
Flight Level 400
Flight Level 400
laurus


Numarul mesajelor : 403
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 04/01/2008

OTP-BRU-OTP iulie 2010 Empty
MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   OTP-BRU-OTP iulie 2010 EmptyLun 12 Iul 2010, 22:42

Superb! Totusi, pentru ce erau acele separatoare(draperii).. parca 800urile Tarom nu aveau Business.
Sus In jos
mihairosioru
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 266
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/12/2007

OTP-BRU-OTP iulie 2010 Empty
MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   OTP-BRU-OTP iulie 2010 EmptyLun 12 Iul 2010, 22:46

Da, si eu m-am gandit la asta, tin minte ca YR-BGR avea doar economy. Probabil ca au umblat la configuratie. Dar mi se pare ca la business sunt tot trei scaune pe rand.

laurus a scris:
Superb! Totusi, pentru ce erau acele separatoare(draperii).. parca 800urile Tarom nu aveau Business.
Sus In jos
fly_emirates
Flight Level 100
Flight Level 100
fly_emirates


Numarul mesajelor : 170
Varsta : 42
Localizare : Bucharest
Data de inscriere : 28/12/2007

OTP-BRU-OTP iulie 2010 Empty
MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   OTP-BRU-OTP iulie 2010 EmptyLun 12 Iul 2010, 22:53

foarte reusite pozele. cele cu Emirates inflight...absolut delicioase...
LF pe aceste curse par destul de bune (70 si 90%)... desi la dus, dupa cum arata cabina, nu prea pare 70% (poate cu indulgenta).
felicitari de TR!
Sus In jos
Cayenne
Flight Level 300
Flight Level 300
Cayenne


Numarul mesajelor : 385
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2008

OTP-BRU-OTP iulie 2010 Empty
MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   OTP-BRU-OTP iulie 2010 EmptyMar 13 Iul 2010, 02:01

Air Hostess-ul la TAROM era barbat?
Sus In jos
mihairosioru
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 266
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/12/2007

OTP-BRU-OTP iulie 2010 Empty
MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   OTP-BRU-OTP iulie 2010 EmptyMar 20 Iul 2010, 23:15

Da, dar nu cel fotografiat in poza cu numarul 13.

Cayenne a scris:
Air Hostess-ul la TAROM era barbat?
Sus In jos
metalactual
Membru activ
metalactual


Numarul mesajelor : 538
Varsta : 56
Localizare : Buc.
Data de inscriere : 19/02/2008

OTP-BRU-OTP iulie 2010 Empty
MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   OTP-BRU-OTP iulie 2010 EmptySam 31 Iul 2010, 15:55

Misto, eu ca ajung mai ieftin la Bruxel, am mers cu decedata Skyeurope - via Viena.
Ce vremuri....ciudate, cumva.
Thx @mihairosioru !
Sus In jos
Continut sponsorizat





OTP-BRU-OTP iulie 2010 Empty
MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   OTP-BRU-OTP iulie 2010 Empty

Sus In jos
 
OTP-BRU-OTP iulie 2010
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Bergamo - Orio al Serio (BGY / LIME)
» Calgary International (YYC / CYYC)
» Barcelona - El Prat (BCN / LEBL)
» Aeroportul Arad - Iulie 2010
» Aeroportul Sibiu - Iulie 2010

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Trip Reports-
Mergi direct la: