BBU-BGY-NYO-RYG-STN-RYG-CRL/BRU-BCN-BBU
Salut tuturor,
Numele meu este Andrei si va urmaresc cu deosebit interes de mai mult de un an de zile. De inregistrat m-am inregistrat acum cateva zile, din dorinta de a impartasi cu voi experientele prin care am trecut si eu (separat sau impreuna cu prieteni). Pana acum nu am avut timp pentru a compune un TR, dar am citit absolut toate TR-urile postate. Si am descoperit oameni carora le place sa zboare, oameni pasionati de aceleasi lucruri ca si mine. Si atunci mi-am luat inima in dinti si m-am hotarat sa fac si eu parte din aceasta comunitate, „cu acte in regula” si nu numai ca cineva care doar va citea. Tin sa mentionez de la bun inceput ca nu am pretentia de a fi un spotter adevarat (datorita lipsei echipamentului adecvat pt spotting (obiective), in principal), ci mai degraba sunt un impatimit al zborurilor, aeroporturilor, avioanelor, a tot ce tine de zbor in general, si pozez si avioane (posed un Canon EOS 1000D, cu un obiectiv 18-55 pt moment). Pasiunea la mine a inceput de cand eram mic si s-a transmis din familie, de la tatal meu si de la bunicul meu. Am tot respectul pentru adevaratii spotteri de pe acest forum si pozele si TR-urile vazute/citite aici imi fac mereu placere.
Sunt coleg cu Mihail (cel care a postat „TR2”) si de la mine se astepta, TR1
Asa ca iata-l in cele ce urmeaza...
Povestea a inceput undeva la inceputul lunii octombrie anul acesta, cand ne gandeam ca ar fi ok sa profitam de ofertele Ryanair si sa ne umplem 2-3 zile cu zboruri. Au fost 2 trip-uri, cel pe care il voi prezenta eu mai jos (23-26.11.2009 – 8 zboruri, participanti: Andrei (eu), Mihail, Mircea) si cel prezentat deja de Mihail (30.11-02.12.2009 – 6 zboruri, participanti: Mihail, Mircea). Am incercat sa diversificam cat se poate de mult locatiile prin care urma sa ajungem si am vrut sa le facem cat mai „exotice” si cat mai indepartate (mai multe ore de zbor
). Si am inceput cautarile de bilete... Dupa 2-3 zile de cautari, ne-am incropit traseul, care initial a fost: BBU-BGY-NYO-RYG-STN-RYG-CRL-BBU (costul total pentru 7 zboruri, 2 Wizzair si 5 Ryanair fiind de 243 Ron/persoana – cumparate cu o luna si jumatate inainte). De ce spun traseu initial ? Asta o sa vedeti in cele ce urmeaza... Cam la 3 saptamani dupa ce am cumparat biletele de avion, am primit o instiintare de la Ryanair, ca unuia dintre zboruri (RYG-CRL), i se modifica orarul, cu 40 de minute in plus. Inainte de aceasta modificare, aveam la CRL, 1h45min intre zboruri, timp care ne era suficient sa coboram din Ryanair si sa mergem sa ne facem check-in pt Wizz spre BBU. Dupa aceasta modificare, timpul care ne ramanea intre RYG-CRL si CRL-BBU era de doar 1h05, timp pe care noi nu l-am considerat suficient si totul devenea foarte riscant, intrucat daca din diverse motive, zborul RYG-CRL era intarziat, pierdeam Wizz-ul, singura varianta de intoarcere acasa ramanand Tarom sau Brussels Airlines, la preturi de peste 280 de euro. Cum intreaga idee de trip, a pornit ca una de low-cost, am hotarat sa gasim o alternativa de a ajunge acasa, plecand din CRL. Dupa ceva cautari, sfatuiri, mai multe variante, am hotarat sa trecem prin BCN in drumul nostru spre BBU, dar pt aceasta trebuia sa parasim Belgia de pe BRU, nu de pe CRL, transferul intre cele 2 fiind facut cu trenul (o sa vedeti mai jos). Astfel, am mai cumparat inca 2 zboruri (BRU-BCN cu Vueling si BCN-BBU cu Wizzair) si am mai adaugat un zbor si inca un oras vizitat – Bruxelles.
Varianta finala a trip-ului a fost: BBU-BGY-NYO-RYG-STN-RYG-CRL/BRU-BCN-BBU (8 zboruri in total). Cost total zboruri: 596.59 Ron/pers (daca nu punem la socoteala si 83.35 ron/pers, cat ne-a costat Wizz CRL-BBU pe care l-am platit, dar nu l-am mai zburat).
Deci, sa incepem
65h15min total trip, din care 17:10 (26%) in zbor, iar ca distanta: 9454 km doar cu avionul (in acest trip nu am inchiriat nici o masina si pe unde am fost, am folosit metrou, tren, etc).
Pe 23.11 pe la ora 12 plecam de la servici, cu destinatia Aeroportul International Aurel Vlaicu, adica Baneasa, sau pe limba noastra, BBU
Facem check-in in cateva minute (intrucat web check-in este disponibil deocamdata doar pentru aeroporturile din Budapesta si Praga, la Wizzair) si o luam spre controlul pasapoarte. Niciunul dintre noi nu a avut bagaj de cala la nici un zbor, tot trip-ul fiind facut doar cu bagaj de mana si de aceea ne-am facut ceva probleme in privinta unui trepied foto pe care il aveam in ghiozdan, dar pana la urma a fost ok in toate aeroporturile (doar in BGY au comentat putin cum ca nu as avea voie cu el la bagajul de mana, dar pana la urma am trecut cu el).
Cat asteptam avionul in BBU au inceput sa apara si pasagerii care aveau sa zboare spre BGY (binenteles si persoane mai mult sau putin „conationali”, daca intelegeti ce vreau sa spun, binecunoscutele sacose de rafie, marca „Europa”, nu cele de la Louis Vuiton
). In cele din urma incepe boardingul, ne suim in autobuz si o luam spre avion.
1. BBU-BGY
Airline: Wizzair
Flight No: W6 747
Aircraft: Airbus A320-233
Registration: HA-LPF (First flight date: 18.07.2002)
Departure: 23-11-2009, 13:45
Arrival: 23-11-2009, 15:00
Seat: 26F (window)
Load factor: 50-60%
HA-LPF, cel cu care urma sa zburam spre BGY.
Taxi catre capatul pistei si pe platforma vedem pe rand N557GA, TZ-TAC.
Un Farnair (din pacate nu am retinut reg. no.), dupa care YR-DAB (Direct Aero Services), N36DX, EI-ECE, YR-DIP si YR-RPG (cred ca sunt cele mai multe business jet-uri la un loc pe care le-am vazut vreodata pe BBU).
Noi eram pe taxi, in timp ce pe pista decola Blueair catre Venice (Treviso).
Imediat dupa decolare (peste DN1) vedem pe dreapta complexul Baneasa Shopping (Ikea, Mall, Carrefour, Bricostore, etc...)
Si pe partea stanga avem ceva avioane pe platforma (eu eram pe dreapta avionului si Mihail era pe stanga
)
Scoala de jandarmerie + complexul rezidential „Stejarii”
In flight
Cabin view
Ceva munti
Safety instruction card A320 - Wizz
Incepem coborarea catre BGY si vedem umbra avionului nostru pe norii de sub noi
Final approach (si de pe dreapta avionului si de pe stanga (in timp ce noi aterizam, un Ryan se pregatea de decolare) – cu ajutorul lui Mihail din nou
)
Dupa aterizare, pana la locul de parcare, observam ceva avioane pe platforma de la BGY:
EC-KVD, Boeing 737-300 (cargo) – Swiftair
TC-ACZ, Airbus A300 (cargo) – ACT Airlines
In spatele nostru, decola Ryan-ul care se pregatea mai devreme:
Urmat de Carpatair (Saab 2000) catre Timisoara care se pregatea si el sa plece:
EI-DCB, EI-DHW, EI-DLY stateau cuminti pe platforma:
Am coborat din avion si ne-am urcat in autobuz spre terminal:
HA-LPF care ne-a adus de la Bucuresti
EI-DHW
EI-DLY
Milano Bergamo (BGY) – hub important pt Ryanair
Dupa ce am trecut de controlul pasapoartelor, pentru ca nu aveam nici un bagaj, am mers direct spre statia de autobuz din fata aeroportului, unde am prins in ultimul moment un autobuz Orio Shuttle care pleca spre centrul Milano. Daca-l pierdeam, stateam vreo 30 de min aiurea prin aeroport... Biletele pt autobuz le cumparasem in avans de pe net, de pe http://www.orioshuttle.com/, cu 12 euro/pers. dus-intors.
Mall-ul Orio Center, de peste drum de aeroport
Ajunsi in centru (mai exact la gara Milano Centrale), am mers si ne-am cazat. Facusem rezervare cu vreo luna inainte pentru o camera de 3 pers, la Hotel Demo 3* (http://www.hoteldemo.com/), care este foarte aproape de gara (78 euro camera tripla/noapte, cu mic dejun inclus). Conditii ok, camera curata, baia curata. Dupa ce ne-am lasat ceva bagaje in camera, am luat metroul spre centrul orasului (1€/pers un bilet), lista noastra de obiective aratand cam asa:
1. Domul din Milano (am vrut sa urcam cu liftul pana pe acoperis, insa se inchisese la ora 18)
2. Galeriile Vittorio Emanuelle (plin de magazine de fitze)
3. Strada Corso Vittorio Emanuelle (unde am dat si de magazinul Ferrari, in fata caruia era parcat binenteles... Un Ferrari. F430 mai exact
)
4. Scala din Milano.
5. Castelul Sforcesco.
In galeriile Vittorio Emanuelle se afla si locul din pozele de mai jos, unde se spune ca daca te invarti cu calcaiul in gaura formata (o data sau de 3 ori – nu stim exact inca) si iti pui o dorinta, aceasta se va indeplini. Avand in vedere criza economica pe care o traversam, am incercat si noi si ramane de vazut daca va functiona
Scala din Milano:
Ne intoarcem din nou in fata Domului
Iar pe stradute
Noua si micuta Toyota IQ intr-o lumina interesanta, undeva pe stradute
Scarile metroului din Milano (unde gasim reclame in limba romana
)
Ceva poze prin gara centrala din Milano
Dupa atata colindat pe strazi, ne-am retras la hotel, unde am luat cu noi un mic „ajutor” pentru a ne face mai bine planul pe urmatoarele 2 zile si 2 nopti
Aceasta a fost si singura noapte in care am avut cazare, urmatoarele 2 nopti fiind petrecute pe rand, in centrul Londrei si ultima noapte, in zbor si cateva ore in aeroport la BCN (ajungem si la asta mai jos
).
A doua zi dimineata, am luat mic dejunul la ora 7 si dupa aceea am luat iarasi Orio Shuttle spre aeroportul Bergamo, de unde urma sa plecam spre Stockholm Skavsta.
Turnul de control de la BGY
Inca in afara aeroportului
Mergem direct la controlul de securitate si pasapoarte, intrucat Ryanair obliga la check-in online inaintea zborului, astfel ca aveam check-in facut pentru toate cele 5 zboruri cu ei care urmau. La controlul de securitate, pe colegii Mihail si Mircea i-au pus sa porneasca laptopurile (probabil pt a vedea ca sunt reale si nu ascund bombe ), iar la mine au comentat putin la trepiedul de aluminiu pe care il aveam in dotare. Dupa ce le-am spus ca efectiv nu am bagaj de cala in care sa il pun, m-au lasat sa trec cu el, spunandu-mi ca data viitoare sa il pun la bagajul de cala.
Asteptand avionul
2. BGY-NYO
Airline: Ryanair
Flight No: FR1942
Aircraft: Boeing 737 Next Gen 737-8AS
Registration: EI-EFM (First flight date: 22.06.2009 – destul de nou)
Departure: 24-11-2009, 10:00
Arrival: 24-11-2009, 12:33 – real (scheduled: 12:30)
Seat: 7A (window)
Load factor: 40%
EI-EFM, cel cu care urma sa zburam
Ceva Ryan prin zona...
In spate se vede acelasi TC-ACZ pe care il gasisem cu o zi inainte
Pana sa decolam, apuc sa fac cateva poze cu interiorul
Si decolam de la BGY, lasand plaftorma in stanga
Iesim din nori si trecem peste Alpi
En-route catre NYO, trecem pe deasupra Danemarcei si observam podul Oresund (construit jumatate deasupra apei si jumatate pe sub apa. Dupa ce au construit jumatatea de deasupra apei, au ajuns la concluzia ca e mai ieftin sa construiasca pe sub apa, astfel ca partea a doua a podului e de fapt un tunel
). Langa el, pe uscat se poate vedea aeroportul CPH (Copenhaga Airport). Pentru aceste poze ii multumesc lui Mihail, intrucat eu si Mircea eram ocupati cu un lucru "important" la acea ora... dormeam
CPH airport
Oresund Bridge
Final approach NYO
Dupa aterizare, vedem 3 Dash 8 ale SAS, dar din pacate nu am luat nici un reg. no. Intreaga flota de Dash 8 a lui SAS a fost retrasa acum vreun an datorita a 3 incidente intr-un interval foarte scurt, la 3 avioane diferite, toate fiind legate de trenul de aterizare fata. Banuiesc ca acestea 3 erau stored aici sau poate se pregateau sa fie trimite la alte companii:
Abia coborati din EI-EFM
Tabela departures/arrivals de la NYO (se poate vedea zborul nostru, landed la 12.33) si se poate vedea si urmatorul nostru zbor, la 17.40 catre Oslo (Rygge)
In fata aeroportului Stockholm Skavsta (NYO)
Intrucat aveam aproximativ 4 ore pana la urmatorul zbor, am hotarat sa mergem sa vizitam cel mai apropiat orasel, si anume Nykoping. Nu am fi avut timp sa ajungem in Stockholm, intrucat dura 80 min dus si inca 80 intors, plus ca depindem de orarele autobuzelor. Astfel am decis ca cel mai bine e sa ramanem „in zona”. Am luat autobuzul 715 catre centrul oraselului (2,5€/pers, one-way). Dupa o scurta vizita la un hypermarket LIDL pentru a lua ceva „provizii”
de mancare si apa, am ajuns langa un canal al oraselului.
Desi era marti la pranz (ora 13), pe langa faptul ca era spre apus afara, pentru ca apusul este la ora 15.30 acolo
, tot oraselul parea parasit. Nu erau oameni pe strazi, nu se auzea nici un zgomot de niciunde... ce mai, o liniste deplina.
Pentru ca unde coborasem noi din autobuz, nu era tocmai centru, am mai mers putin pe jos (5 minute
) si am ajuns in adevaratul „centru” pregatit de sarbatori, cu brad si luminite.
O biserica din centru
Primaria Nykoping
Centru
Intrucat se apropia urmatorul nostru zbor, am luat din nou autobuzul 715 catre aeroport.
3. NYO-RYG
Airline: Ryanair
Flight No: FR1605
Aircraft: Boeing 737 Next Gen 737-8AS
Registration: EI-DWP (First flight date: 12.11.2007)
Departure: 24-11-2009, 17:40
Arrival: 24-11-2009, 18:24 – real (scheduled: 18:40)
Seat: 9F (window)
Load factor: 15%
In aeroport, asteptand avionul
Am ajuns ok in Oslo (Rygge), de unde urma sa zburam spre Londra Stantsed.
Din pacate, aici nu am avut decat 3 ore timp total intre zboruri, asa ca am stat in aeroport, mai ales ca aveau internet wireless free. Tot in seara asta ne-am interesat si de orarul autobuzelor de la aeroport catre micul orasel norvegian, Moss, acolo unde vroiam sa ajungem a doua zi (cand ne intorceam de la Londra), pentru ca timpul dintre zboruri era mai mare. Ne-am documentat, am intrebat soferii de autobuz si ne-am calculat si ruta autobuz+tren pentru a doua zi.
4. RYG-STN
Airline: Ryanair
Flight No: FR1395
Aircraft: Boeing 737 Next Gen 737-8AS
Registration: EI-DHM (First flight date: 16.04.2005)
Departure: 24-11-2009, 22:00
Arrival: 24-11-2009, 23:10
Seat: 26A (window)
Load factor: 25%
Acesta fiind un zbor de noapte, nu avem decat 3 poze:
EI-DHM, cu care urma sa zburam
In flight
Welcome to London
Urmatorul nostru zbor era a doua zi dimineata, si deci aveam intreaga noapte de petrecut in Londra. Cumparasem de acasa bilete la Easybus, catre Victoria station (centrul Londrei), la pretul de 13,43 GBP/pers, dus-intors. Batea vantul la aeroport in Stansted, ceva de speriat, asa ca ne-am grabit spre autobuz ca sa ajungem in centru cat mai repede, nestiind ca si in oras era un vant aproape insuportabil, care a accentuat senzatia de frig resimtita. Dupa ceva lupte ca sa ne urcam in bus-ul de la ora 23, desi aveam bilete pentru ora 23:30, reusim sa ne urcam si pana in Londra am mers de parca eram cu barca pe lac. Microbuzul (caci nu este autobuz/autocar, ci cei de la Easybus au microbuze Mercedes de 15 locuri), se misca stanga-dreapta pe autostrada, mai ceva ca avionul prin turbulente. Nu stim nici acum daca a fost vina soferului prea zelos sa volaneasca sau era din cauza vantului puternic.
O data ajunsi in Victoria station, aveam la dispozitie aproximativ 4 ore pentru a explora centrul Londrei (doar cateva dintre punctele turistice), noaptea. Lista noastra de vizitat arata cam asa:
1. Victoria Station (unde si ajungeam)
2. Westminster Cathedral
3. Westminster Abbey
4. Big Ben (parliament)
5. London Eye
6. Picadilly Circus
7. Victoria Memorial & Buckingham palace
8. Victoria Station (plecare spre aeroport)
Si o harta cu zona aproximativa prin care ne-am plimbat noi in noapte respectiva
Trebuie sa fim atenti cand traversam strada. Doar suntem in Anglia, unde se circula pe partea stanga
Westminster Cathedral, London Eye, Big Ben, Parlamentul...
Statia de metrou (tube) Westminster
London Eye din nou
Am ajuns si in Picadilly Circus
Dupa ce trecem si pe langa Buckingham Palace, o luam spre Victoria station, ca sa luam microbuzul spre aeroport.
Ajungem in Victoria station pe la 3 AM, iar biletul nostru era pentru 04:30 AM. Am incercat sa ne urcam in microbuzul de 3 AM, care abia pleca si nu am fost primiti (nu mai erau locuri). Am incercat la 03:30 si la fel, era full cu rezervarile facute inainte. Am reusit totusi sa ne urcam in cel de 4 AM, astfel ca la 05:30 eram din nou in aeroport in Stansted pentru urmatorul nostru zbor.
5. STN-RYG
Airline: Ryanair
Flight No: FR1392
Aircraft: Boeing 737 Next Gen 737-8AS
Registration: EI-DHT (First flight date: 28.10.2005)
Departure: 25-11-2009, 06:45
Arrival: 25-11-2009, 09:26 – real (scheduled: 09:55)
Seat: 28F (window)
Load factor: ~18% (33 / 189)
Avem parte de un rasarit frumos in drumul nostru spre RYG
In acest zbor, am avut parte si de posibilitatea de a folosi telefoanele mobile
(Ryanair ofera aceasta posibilitate doar pe anumite zboruri). Conectarea se face prin satelit si un apel efectuat, de 1 min, costa intre 1-2 euro. Mesajele primite nu costa nimic. Nu am putut rezista tentatiei si am sunat si eu pe cineva de la 10.000 metri
Cabin view (putini pasageri)
Ajungem in RYG (unde fusesem si in seara precedenta), dar de data aceasta plecam din aeroport. Am luat autobuzul pana la gara din Rygge (aprox 5 minute de la aeroport), am cumparat bilete de la automatul din statie (intreaga statie fiind fara nici un ghiseu, persoana, etc) si am luat trenul spre localitatea Moss (7 minute de mers cu trenul, o statie
). Pretul biletelor de tren: 66NOK (7,76 euro) de pers, dus-intors.
Planul nostru initial era sa luam feribotul din Moss si sa traversam fiordul Oslo, pana in localitatea Horten si inapoi. Din pacate datorita timpului scurt nu am putut face acest lucru. Am facut calcule peste calcule si oricum am fi dat-o, era foarte riscant, intrucat puteam pierde urmatorul zbor, ceea ce ar fi aproape dezastruos, intrucat eram „almost in the middle of nowhere” in ceea ce priveste aeroporturi si orase mai mari si pierzand acest zbor, le pierdeam si pe toate celelalte, ca intr-un efect de domino.
Am decis sa ramanem in acest mic orasel si sa ne invartim putin pe malul apei.
Blocuri in Moss
Tot pe langa acele blocuri
Trebuie sa precizez ca am avut parte de o vreme foarte rea – o combinatie de vant, ploaie marunta, frig, de numai de plimbari nu ne ardea. Am fost totusi pana in locul de plecare al feribotului, ca sa vedem mastodontul
Acesta este feribotul:
Barcute in bataia vantului si a valurilor
Tarifele pentru feribot (persoane si masini)
Am mai mers intr-un mall de-al locului, unde am gasit si un supermarket din care am mai cumparat cate ceva de rontait si dupa aceea am mers la gara pentru a lua trenul inapoi spre Rygge de unde aveam sa plecam spre Bruxelles Charleroi.
Biserica in Moss
In gara am stat aparati de vremea de afara si am mancat o specialitate locala (un carnat de-al locului) dupa care am ajuns inapoi in Rygge unde autobuzul care merge spre aeroport asteapta sosirea trenului (sunt sincronizate intre ele tren/autobuz).
Ajungem in RYG si pana plecam spre CRL, mai vedem si un Norvegian Air Shuttle care primea „de mancare”
Cand am ajuns in RYG, observam ca zborul nostru spre CRL era intarziat cu 40 de minute, moment in care incepusem sa ne felicitam pentru alegerea noastra de a schimba ruta de intoarcere acasa, intrucat data fiind aceasta intarziere, am fi pierdut cu siguranta Wizz-ul spre BBU, de la CRL. Dar nici nu apucam bine sa ne bucuram, ca pe monitoare se schimba statusul zborului nostru, din intarziat cu 40 minute, in „ajuns mai devreme cu 20 de minute” decat era scheduled. Am zis, ok, hai sa vedem cum se petrec lucrurile cu boarding, tot, si sa vedem si daca plecam la timp intrucat vremea de afara era foarte rea si ne gandeam ca vom fi intarziati din aceasta cauza. Nu s-a intamplat nimic neplacut si zborul a plecat la timp.
6. RYG-CRL
Airline: Ryanair
Flight No: FR6099
Aircraft: Boeing 737 Next Gen 737-8AS
Registration: EI-DAT (First flight date: 19.11.2003)
Departure: 25-11-2009, 13:30
Arrival: 25-11-2009, 15:40
Seat: 28F (window) – exact acelasi loc ca in zborul precedent
Load factor: ~16% (29 / 189)
Am ajuns in CRL la ora stabilita, si am constatat ca am fi avut timp sa prindem zborul Wizz de intoarcere, fara nici o emotie. Dar cum ne cumparasem bilete pe alta ruta, am renuntat la acel zbor (il aveam platit, dar nu l-am zburat).
Si ne-am luat bilete de tren din aeroport pe ruta Charleroi airport (CRL) – Zaventem International Airport (BRU), cu trecere prin Bruxelles Central, la pretul de 11 euro/pers doar dus (nu mai aveam nevoie si de intors), astfel incat sa apucam sa vizitam si centrul Bruxelles-ului (aveam 5 ore la dispozitie pana la urmatorul zbor). Transferul catre gara Charleroi Sud s-a facut cu autobuzul, biletul de tren incluzand si acest transfer.
Gara Charleroi Sud
Pe un pod micut din zona garii avem parte si de un apus frumos
Am ajuns si in Bruxelles Central de unde am luat-o pe jos spre centru.
Grote Markt Bruxelles (am facut si ceva cumparaturi de suveniruri pe aici)
Urmatorul „obiectiv” turistic pe care vroiam sa il vedem, dupa piata centrala, a fost Maneken Pis (unul din simbolurile orasului Bruxelles), micutul baiat care face... ei bine, pipi
Fiind un simbol al orasului, se gaseste in toate magazinele de suveniruri, sub toate formele
Dupa vizita de aproximativ 2 ore prin centrul orasului, am luat-o inapoi spre gara, de unde urma sa luam trenul catre aeroport (BRU).
Gara Bruxelles Central
Trenul pe care il asteptam
Aeroportul din Bruxelles este foarte mare si destul de bine organizat. Am ajuns la timp la poarta si chiar cand am ajuns, a inceput boarding-ul. La Vueling facusem deja check-in online si ei dau locuri la check-in (chiar si la cel online).
7. BRU-BCN(Terminal 1)
Airline: Vueling
Flight No: VY8991
Aircraft: Airbus A320-216
Registration: EC-KJD (First flight date: 29.08.2007)
Departure: 25-11-2009, 21:05
Arrival: 25-11-2009, 23:05
Seat: 28A (window)
Load factor: 80%
Zborul a fost unul linistit, de noapte si deci nu am putut face poze. Am dormit tot zborul, mai ales ca au fost de treaba si au lasat luminile „dimmed” in cabina.
Cabin view dupa aterizarea la BCN (am iesit intentionat ultimul din avion pt a putea face aceasta poza)
Langa noi erau parcate: Vueling (EC-KHN), un Clickair si 2 Air France.
Dupa ce am trecut de control pasapoarte, a trebuit sa ajungem la terminalul 2, de unde pleca Wizz. Cu Vueling am aterizat in terminalul 1. Am incercat sa o luam pe jos, dar nu stiam exact pe unde trebuie sa mergem, asa ca am mers inapoi in terminalul 1, de unde am luat shuttle bus catre terminalul 2 (si am mers cam 15 minute cu el, deci am facut bine ca nu am luat-o pe jos
).
Outside view Terminal 1 - BCN
Ultima parte a „maratonului”
nostru a reprezentat-o zborul de intoarcere acasa: BCN-BBU.
8. BCN(Terminal 2)-BBU
Airline: Wizzair
Flight No: W6 752
Aircraft: Airbus A320-232
Registration: HA-LPB (First flight date: 26.10.2001)
Departure: 26-11-2009, 03:00
Arrival: 26-11-2009, 07:00
Seat: 12F (window) – exit row
Load factor: 90%
Zbor fara evenimente, linistit, totul la timp. Iarasi am dormit aproape tot zborul
In aeroport in BCN, in timp ce asteptam avionul, ni s-a adus aminte intr-un mod mai brutal ca urmeaza sa ne intoarcem acasa... (manele pe un telefon care rasunau in linistea terminalului gol, sacose de rafie). Ne era teama ca nu vom apuca sa stam unul langa altul, deoarece era ceva lume, dar pana la urma, datorita FA romance f dragute, am stat fiecare pe cate un rand de exit (langa aripi) si fara nimeni langa noi
Le multumim si pe aceasta cale.
Cand eram pe approach catre BBU, ni se spune ca din cauza cetii, vom ateriza pe OTP. Dupa care, peste 5 minute ni se spune ca ceata s-a ridicat si ca vom ateriza normal pe BBU
Cam asta a fost aventura noastra. Sper ca v-a placut si eu sper sa mai fac astfel de trip-uri.