| Accident Tarom in Mauritania, 1980 | |
|
+6Virusu RATus ovidiu51 gabi-737 retro claudiup 10 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ovidiu51 Membru activ
Numarul mesajelor : 1170 Varsta : 73 Localizare : Constanta (LRCK - CND) Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: Re: Accident Tarom in Mauritania, 1980 Mar 04 Noi 2008, 09:54 | |
| - claudiup a scris:
- legat de accident, am aflat ca mai toata vina a picat pe copilot, care(culmea!) chiar il avertizase pe pilot ca ceea ce vede sunt razele lunii si nu balizajul... din pacate tipul a murit(si-a finalizat cariera fiind dat afara de compania nationala, cunoscuta prin anii 80 drept "compania zambetului")...
Totusi de unde ai informatia referitoare la copilot? cand a murit? Dupa odiseea din Mauritania acesta a fost trecut la utilitara, pe An-2 | |
|
| |
claudiup Membru activ
Numarul mesajelor : 973 Varsta : 41 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 22/10/2008
| Subiect: Re: Accident Tarom in Mauritania, 1980 Mar 04 Noi 2008, 16:22 | |
| pai da... copilotul a fost taxat, iar pilotul a iesit la pensie de la compania cu pricina mie mi-au povestit mai multe persoane, inclusiv laura... | |
|
| |
babacu Airport Level
Numarul mesajelor : 90 Varsta : 47 Localizare : Tîrgovişte Data de inscriere : 29/07/2008
| Subiect: Re: Accident Tarom in Mauritania, 1980 Mar 18 Noi 2008, 15:48 | |
| Acum am descoperit şi eu subiectul ăsta şi l-am citi cu mare interes şi atenţie. Sînt cîteva chestii în legătură cu accidentul din Mauritania care nu îmi sînt clare. În articolul din "Bihoreanul" se spune că unul din motoare a continuat să funcţioneze. E posibil? Şi dacă da, de ce? Dacă era în funcţiune nu exista şi pericolul aspirării de obiecte şi chiar oameni în motor? | |
|
| |
ovidiu51 Membru activ
Numarul mesajelor : 1170 Varsta : 73 Localizare : Constanta (LRCK - CND) Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: Re: Accident Tarom in Mauritania, 1980 Mier 19 Noi 2008, 08:52 | |
| A ramas in functie motorul 2 care are priza de aer deasupra fuselajului si care nu avea ce aspira decat aer. Motoarele 1 si 3 au luat apa si s-au oprit. | |
|
| |
babacu Airport Level
Numarul mesajelor : 90 Varsta : 47 Localizare : Tîrgovişte Data de inscriere : 29/07/2008
| Subiect: Re: Accident Tarom in Mauritania, 1980 Mier 19 Noi 2008, 23:54 | |
| Şi totuşi de ce mai funcţiona acel motor? Însăşi epava avionului putea să genereze o grămadă de obiecte care ar fi putut fi aspirate în motor. | |
|
| |
YR-DNY Membru activ
Numarul mesajelor : 669 Varsta : 42 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Accident Tarom in Mauritania, 1980 Joi 20 Noi 2008, 10:16 | |
| Ei, n-are rost sa ne afundam in astfel de detalii, puteau fi multe cauze pentru care motorul a continuat sa functioneze. Poate motorul a continuat sa fie alimentat cu combustibil si din cockpit sa fie interupte comenzile (ca deh, avionul s-a rupt), cine stie. Si in cazul cumplitului accident din Tenerife motoarele lui Pan Am 747 au continuat sa functioneze la turatie maxima dupa impactul devastator... | |
|
| |
Virusu Moderator
Numarul mesajelor : 2688 Varsta : 38 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 30/12/2007
| Subiect: Re: Accident Tarom in Mauritania, 1980 Joi 20 Noi 2008, 12:42 | |
| - YR-DNY a scris:
- Ei, n-are rost sa ne afundam in astfel de detalii, puteau fi multe cauze pentru care motorul a continuat sa functioneze. Poate motorul a continuat sa fie alimentat cu combustibil si din cockpit sa fie interupte comenzile (ca deh, avionul s-a rupt), cine stie.
Si in cazul cumplitului accident din Tenerife motoarele lui Pan Am 747 au continuat sa functioneze la turatie maxima dupa impactul devastator... asta e din seria, cand decapitezi cocosu de ce fuge corpu de nebun? | |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accident Tarom in Mauritania, 1980 | |
| |
|
| |
| Accident Tarom in Mauritania, 1980 | |
|