Dupa lungi planificari, bete in roata si "meteorologi care ne-au stricat vremea", pe data de 1 august am reusit sa efectuam un zbor VFR cu Radu (arianne).
La ora 0930 ma intalnesc cu George (GAC) si o luam in directia aeroportului Bonn-Hangelar (EDKB), unde urmeaza sa ne intalnim pe la 11.30 cu Radu. Am zis sa mergem mai repede sa pozam si ceva trafic din zona.
Mult nu stam pe liber, apare si un Schweizer 300CBi care vine la pompa.
Christoph 19 parcat dupa o infrumusetare, revopsirea palelor.
Pe o alta platforma se bronzeaza si un Piper PA-18-95 Super Cub
Sub terasa un domn slefuia la greu palele unui alt Eurocopter.
Un Piper PA-28-161 Cadet scos din "garaj", dupa care engine start, taxi si zbor.
Putin mai departe un tip dadea ture in jurul Aerostyle Breezer-ului sau. Putine poze cu el pe net.
Cessna 172R Skyhawk la decolare.
Un Diamond DA20 Katana facand taxi catre pompa.
Pacientul dezmembrat
Eurocopter BK-117 B2
dupa care vine un nene cu targa teleghidata
o pozitioneaza, il ridica
si il duce in hangar.
Intre timp un Bell 206B JetRanger III face taxi .... parca se vorbea in alt thread de modul de taxi al elicopterelor.
Radu la aterizare cu JET-ul care urma sa ne plimbe azi. Piper PA-28-161 Warrior III
Taxi catre apron. Pasager Domnul Dobrescu senior.
Dupa aterizare si plata taxelor de aterizare, ne indreptam catre avion. Radu ne deschide usa
Eu, cazusem sub avion.
Dupa ce mi-am revenit, m-am indreptat catre avion. Ciudat, PA 28 are usa doar pe la soacra
Si asa arata un PA 28 cu glass cockpit.
Dupa decolare am intrat direct in CTRul EDDK de la care am cerut voie sa dam cateva ture deasupra centrului. Cererea a fost aprobata, deci direct Köln sa pozam Dom-ul.
Radu si Muzeul Ciocolatii - in varful peninsulei.
Downtown Köln. Se vede bine Dom-ul, gara, Musical Dome si podul Hohenzoller.
Dupa o tura ratata
am trecut exact deasupra Dom-ului, revenim si mentinem distanta.
De la Dom, am cerut sa ne lase sa efectuam un "touch and go" pe EDDK. ATC-ul foarte prietenos ne-a dat voie sa ne apropiem de aeroport si sa efectuam procedura pe pista 14R.
In drum catre aeroport am observat si cartierul (nou) in care locuiesc.
Finala scurta 14R.
Un IL pe platforma militara.
La decolare am avut parte de companie. Un Germanwings decolase de pe pista 14L. Am parasit CTR-ul EDDK via S si ne-am indreptat catre Sud urmarind cursul Rin-ului.
Turnul DHL din Bonn.
In poza - fluviu, pista pt biciclisti, sosea, cale ferata, autostrada.
Dupa Bonn am ajuns in zona Koblenz unde am efectuat un low pass la Koblenz - Winningen (EDRK). Comunicarea cu ATC-ul a fost cam ciudata. Noi am inteles pista 24 ca fiind activa, iar la readback ne-a zis "Negative, active rw 06".
Aerodromul este situat pe un deal.
Pe finala scurta.
La firul "ierbii".
Dupa low pass-ul de la Koblenz, ne-am intors catre Nord catre EDKB.
Runway in sight.
Cateva secunde pana ajungem la sol (iar)
Un Aquila A-210 AT01 sta la soare.
JET-ul nostru se odihneste si se pregateste pentru zborul catre casa.
Urmeaza 2 poze de grup
Si inca doua cu JET-ul, inainte de despartire.
Afflerbach Bede BD-5B - 0 poze pe a.net
Конец Фильма (Konec Filma)
De aici puteti descarca logul creat cu GPSul dupa care il deschideti cu Google Earth.
Mai jos sunt inca doua poze, prima este cu profilul orizontal iar a doua cu altitudinile.
Doresc sa ii multumesc si pe aceasta cale lui Radu pentru ca ne-a zburat si pe noi prin zona.
George, tu urmezi