ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport

In jos 
+4
CalinCLJ
Capt_Vio
arianne
claudiup
8 participanți
AutorMesaj
claudiup
Membru activ
claudiup


Numarul mesajelor : 973
Varsta : 41
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 22/10/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyJoi 09 Dec 2010, 18:37

Titlu: Aeroportul Băneasa va deveni în 2 ani city airport cu trafic preponderent de business, iar cel de la Otopeni un hub regional
Sursa: Comunicat
Autor: ***
Data: 10-12-2010

Citat :
Anca Boagiu: Aeroportul Băneasa va deveni în 2 ani city airport cu trafic preponderent de business, iar cel de la Otopeni un hub regional



Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, a participat astăzi, 9 decembrie a.c., la evenimentul de lansare a strategiei de modernizare şi dezvoltare a Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, administratorul celor două aeroporturi ale Capitalei, Henri Coandă Otopeni şi Aurel Vlaicu Băneasa.

În ceea ce priveşte modernizarea aeroportului Henri Coandă, strategia de modernizare şi dezvoltare prespune în faza a treia a proiectului investiţii de 150 milioane de euro prin care va fi extins fingerul, inclusiv cu implementarea standardelor Schengen. Termenul de finalizare pentru aceste lucrări este luna martie 2011. Un alt obiectiv principal pentru modernizarea aeroportului Henri Coandă este extinderea teminalului Plecări Internaţionale, viitorul Terminal Plecări Schengen/Non-Schengen, lucrare cu termen de finalizare iulie 2012. După finalizarea fazei a treia de lucrări de modernizare, Aeroportul Henri Coandă va putea asigura un flux de 2250 de pasageri pe oră, va dispune de 104 de ghişee check-in, 32 porţi îmbarcare. Capacitatea aeroportului Henri Coandă va spori astfel la 6 milioane de pasageri pe an.

În ceea ce priveşte modernizarea Aeroportului Băneasa Aurel Vlaicu, strategia prevede transformarea destinaţiei aeroportului dintr-una preponderentă pentru cursele de tip „low cost” într-una pentru segmentul business. Astfel, din 2013 noul city-airport Aurel Vlaicu va deservi în general curse mici, în marea majoritate business sau VIP, practicând tarife care să respecte standardele de calitate impuse. Aeroportul îşi va păstra funcţia civică, de aici urmând să se efectueze în continuare zborurile-şcoală, zborurile-ambulanţă şi cele tehnice. Până în 2015 vor fi cheltuite 20 de milioane de euro pentru lucrările de modernizare, iar în 2011 va avea loc procedura de licitaţie pentru elaborarea studiului de fezabilitate al proiectului.

Aeroporturile trebuie să urmărească aceeaşi dinamică a oraşelor pe care le deservesc, iar acum a venit vremea ca şi Bucureştiul să aibă nevoie de un „city airport”. În următorii trei ani de zile traficul comercial de pe aeroportul Aurel Vlaicu va fi preluat de aeroportul Henri Coandă. Vom continua programul de investiţii la aeroporturile Henri Coandă şi Aurel Vlaicu şi în anii următori pentru a asigura pasagerilor serviciile demne de o capitală a unei ţări membre a Uniunii Europene. avem în vedere şi dezvoltarea proiectului de linie de metrou până la aeroportul Henri Coandă, iar în 2011 vom avea alocaţi 6 M EUR (incluzând şi partea din creditul de la JICA) pentru finanţarea serviciilor de consultanţă şi asistenţă tehnică pentru acest proiect, dar şi pentru demararea procedurilor de exproprieri. Linia va avea 16 km, 19 staţii şi va costa 5,3 miliarde de lei, a declarat ministrul Anca Boagiu.
Sus In jos
arianne
Moderator
arianne


Numarul mesajelor : 2730
Varsta : 31
Localizare : EBBR/LFBO/LROP
Data de inscriere : 03/08/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyJoi 09 Dec 2010, 18:59

Ce prostie. Astept sa rasara din neant terminalul low-cost de la OTP si un trafic de bizjet-uri ceva mai pronuntat decat 2-3 pe zi...

Ramane oras de 2 milioane si ceva de oameni cu un singur aeroport.
Sus In jos
Capt_Vio
Fotograf
Capt_Vio


Numarul mesajelor : 1327
Varsta : 43
Localizare : Canada
Data de inscriere : 04/01/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyJoi 09 Dec 2010, 19:19

Nu cunosc Baneasa prea bine, dar ce fel de infrastructura ofera acest aeroport? Chiar daca unii vor sa fie folosit pentru Low Cost, un aeroport trebuie sa aiba un standard minim pentru a putea oferii companiilor un mod eficient the operare. Baneasa are un terminal bun? Cate avioane si cati pasageri poate acomoda?

Dupa cate am inteles OTP va fi modernizat pentru acest lucru... Gresesc?
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyJoi 09 Dec 2010, 20:38

Capt_Vio a scris:
Nu cunosc Baneasa prea bine, dar ce fel de infrastructura ofera acest aeroport? Chiar daca unii vor sa fie folosit pentru Low Cost, un aeroport trebuie sa aiba un standard minim pentru a putea oferii companiilor un mod eficient the operare. Baneasa are un terminal bun? Cate avioane si cati pasageri poate acomoda?

Dupa cate am inteles OTP va fi modernizat pentru acest lucru... Gresesc?

Capitane , "cunoscatorii" numesc BBU drept "autogara Baneasa" . E PENIBIL din punct de vedere al conditiilor oferite atat calatorilor cat si companiilor aeriene. Glumind putin , ar trebui ca acele companii ce (inca?) opereaza acolo sa plateasca ele o TAXA pasagerilor care folosesc BBU.
Sa fim seriosi : loc de extindere ioc , ce folos ca au o platforma de 20-30 de locuri daca terminalul e acelasi din anii 50? Eu l-as inchide (BBU) MAINE , cu toate consecintele !
Sus In jos
arianne
Moderator
arianne


Numarul mesajelor : 2730
Varsta : 31
Localizare : EBBR/LFBO/LROP
Data de inscriere : 03/08/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyJoi 09 Dec 2010, 20:57

CalinCLJ a scris:
loc de extindere ioc

Ei, da! In alta tara s-ar fi ridicat una-doua un terminal prefab, ceva temporar, sa intre toti pax-ii. Loc este, inclusiv pe partea nord a pistei!
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ
ovidiu51


Numarul mesajelor : 1170
Varsta : 73
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: LRBS   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyJoi 09 Dec 2010, 22:08

CalinCLJ a scris:
Eu l-as inchide (BBU) MAINE , cu toate consecintele !
Nu eti singurul, sunt destui cei care vaneaza terenul. Sa ne chemi si pe noi la inaugurarea vilei lol!
Sus In jos
propellerdream
Flight Level 400
Flight Level 400
propellerdream


Numarul mesajelor : 622
Varsta : 49
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/07/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyJoi 09 Dec 2010, 22:13

Bucurestiul are extrem de mare nevoie de singurul aeroport civilizat care poate primi business jet-uri si aeronave de categoria a 4-a. Clinceniul este cu totul ramas in urma fata de standardele care exista in Europa in aviatia generala.

A sustine desfiintarea LRBS este o dovada de iresponsabilitate.

in continuare Mesajul a fost editat de Administratori din cauza incalcarii regulamentului, cu mentiunea :
" Pastrati disputele personale pe mesaje private sau alte metode"
Sus In jos
http://www.propellerdream.ro
claudiup
Membru activ
claudiup


Numarul mesajelor : 973
Varsta : 41
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 22/10/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyVin 10 Dec 2010, 00:44

din pacate Baneasa a fost sufocat din toate directiile. vile, platforme comerciale, ANL-uri... cat despre spatiu de extindere, sa fim seriosi...ca ninge, ca ploua, noroc cu autobuzele... e ramas in urma, din pacate. Otopeniul are, in schimb, facilitati pt bizz jeturi. Sa nu uitam de Tiriac air sau de salonul oficial al aeroportului. Cred ca doar Romaero si Scoala superioara de aviatie vor mai tine Baneasa in viata. Din cate stiam Blue air trebuia sa se apuce de refacut un terminal, insa cred ca se vor muta si ei la OTP. poate DAS, daca va mai exista, o sa ramana la Baneasa... Eurojet si ceilalti privati, normal...
Sus In jos
vishzu
Moderator
vishzu


Numarul mesajelor : 1036
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 24/04/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyVin 10 Dec 2010, 11:27

Hangarul imediat de langa terminal (in E fata de terminal) stiu ca este in curs de demolare. Ultima oara cand am zburat de pe BBU nu mai erau ferestre, usi, era gol pe dinauntru. Ma gandesc ca acolo ar putae fi o viitoare extensie a terminalului.
Sus In jos
Skylink
Membru activ
Skylink


Numarul mesajelor : 218
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 07/01/2009

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyVin 10 Dec 2010, 23:52

Astept si eu sa vad momentul cand Blue Air si Wizz vor plati taxele de la OTP!! Este inadmisibil intr-o capitala, sa pui low cost-uri si legacy la in acelasi terminal, vom avea o premiera in acest sens, ca doar tot suntem noi campionii improvizatiilor...
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyVin 10 Dec 2010, 23:54

ovidiu51 a scris:
CalinCLJ a scris:
Eu l-as inchide (BBU) MAINE , cu toate consecintele !
Nu eti singurul, sunt destui cei care vaneaza terenul. Sa ne chemi si pe noi la inaugurarea vilei lol!

Tu faci misto , sau ce? Ai vazut conditiile de la BBU ? Ai vazut cum arata marea de oameni mai ales vara cand sunt si charterele turistice?
Eu unul personal m-am saturat de "amatelile" lui Iordache. Pana acum trebuia sa faca de vreo doua ori terminalul sau , asa cum trebuia sa faca si la BCM. Vrajeli !
Un terminal civilizat de 1-1,5 milioane de pax/an ar costa pe la 20-25 milioane de euro (chiar din prefabricate sau pe structura metalica) , cu dotarile aferente. Cum MT NU ARE (sau NU VREA sa aiba banii astia) , sa perpetuezi calamitatea aia de terminal mi se pare BATAIE DE JOC pentru pasageri.
La ora actuala OTP ar putea gazdui linistit cursele de pe BBU. Cineva spunea ca un oras de 2 milioane de locuitori nu poate avea un singur aeroport . Sa va spun de PRG ? De VIE ? daca e de bagat bani pt a face loc unui trafic civilizat de pasageri atat pt low-cost cat si pentru clasice , prefer , ca cetatean roman , sa ii vad bagati in OTP .
Baneasa TREBUIE sa ramana ca un spatiu eventual pt bizz , poate un muzeu al aviatiei (cladirea are aerul arhitectonic pentru asa ceva) .
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptySam 11 Dec 2010, 00:00

Skylink a scris:
Astept si eu sa vad momentul cand Blue Air si Wizz vor plati taxele de la OTP!! Este inadmisibil intr-o capitala, sa pui low cost-uri si legacy la in acelasi terminal, vom avea o premiera in acest sens, ca doar tot suntem noi campionii improvizatiilor...
Esti informat gresit. PRG foloseste atat T1 cat si T2 amestecat. Care e problema , totusi ?
Sus In jos
Skylink
Membru activ
Skylink


Numarul mesajelor : 218
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 07/01/2009

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptySam 11 Dec 2010, 11:59

[quote="CalinCLJ"]
Skylink a scris:

Esti informat gresit. PRG foloseste atat T1 cat si T2 amestecat. Care e problema , totusi ?

Problema este ca planul de extindere al terminalului check-in in OTP este 2012. Nefiind supus unei presiuni politice gen "aderare Schengen" , nu vad acest termen ca unul realist. Inca nu a inceput vreo lucrare concreta in acest sens. Pe de alta parte, pana IN 2012 toate lowcost-urile se vor muta pe OTP. Acum pune-le toate la un loc si gandeste-te ce sa va intampla cand toti pasagerii din BBU vor fi impreuna cu ei din OTP intr-o zona de check-in destul de limitata. Imi vin in minte doar cozile interminabile, pana la iesirea din aeroport, de la filtrele de securitate din OTP din aceasta vara. Rezultatul.. vom transforma un aeroport inca civilizat, intr-o noua "autogara Otopeni". Toate acestea sunt rezultatul unei strategii specific romanesti. Actionam dupa care ne gandim. Si crezi ca asta este o dezvoltare "sanatoasa" pentru un principala poarta aeriana a tarii ? eu unul nu, si mai am inca foarte multe motive...

cheers
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptySam 11 Dec 2010, 14:05

[quote="Skylink"]
CalinCLJ a scris:
Skylink a scris:

Esti informat gresit. PRG foloseste atat T1 cat si T2 amestecat. Care e problema , totusi ?

Problema este ca planul de extindere al terminalului check-in in OTP este 2012. Nefiind supus unei presiuni politice gen "aderare Schengen" , nu vad acest termen ca unul realist. Inca nu a inceput vreo lucrare concreta in acest sens. Pe de alta parte, pana IN 2012 toate lowcost-urile se vor muta pe OTP. Acum pune-le toate la un loc si gandeste-te ce sa va intampla cand toti pasagerii din BBU vor fi impreuna cu ei din OTP intr-o zona de check-in destul de limitata. Imi vin in minte doar cozile interminabile, pana la iesirea din aeroport, de la filtrele de securitate din OTP din aceasta vara. Rezultatul.. vom transforma un aeroport inca civilizat, intr-o noua "autogara Otopeni". Toate acestea sunt rezultatul unei strategii specific romanesti. Actionam dupa care ne gandim. Si crezi ca asta este o dezvoltare "sanatoasa" pentru un principala poarta aeriana a tarii ? eu unul nu, si mai am inca foarte multe motive...

cheers
De acord cu tine , dar asta nu e un argument pentru terminal separat . BBU si OTP sunt acum in administrarea unica a CAB (parca asa ii spune) , nu au decat sa gaseasca solutiile necesare. Ca nici OTP nu e , din multe privinte , ce ar trebui sa fie , asta e altceva ! (ma refer de ex la fluxul de sosiri internationale care e catastrofal) .Despre filtrele de securitate pot spune doar atat : lipsa de profesionalism . Sa ii trimita la LTN sa vada cum se face controlul cand in interval de o ora pleaca cam 20 de curse FR + EZY ( si nu sunt zeci de xray devices , in schimb aia de acolo se misca ceas , nu ca SRIstii nostri).
Sus In jos
claudiup
Membru activ
claudiup


Numarul mesajelor : 973
Varsta : 41
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 22/10/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyDum 12 Dec 2010, 01:10

Skylink, terminalul despre care vorbesti e gata in proportie de 99%. Preluarea acelor curse va avea loc abia in 2013... cand vom fi tara Schengen va avea loc o simpla reorganizare a terminalelor. amintiti-va ca atunci cand se lucra la pista BBU toti operatorii de aici au fost mutati pe OTP si totul a fost ok. OTP arata muuult mai bine decat VIE(cu exceptia metroului CAT, insa si aceasta problema va fi rezolvata la Otopeni cand va fi terminata statia de metrou) si nu se compara ca trafic. si e si mai bine organizat OTP. nu stiu cati ati fost la Viena, insa eu am fost plimbat pe la tot felul de porti pe unde ba erau sosiri, ba plecari. lucrurile se vor misca foarte rapid la noi intrucat exista presiuni din partea Uniunii pentru ridicarea standardelor in mai toate domeniile.
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyDum 12 Dec 2010, 13:25

claudiup a scris:
Skylink, terminalul despre care vorbesti e gata in proportie de 99%. Preluarea acelor curse va avea loc abia in 2013... cand vom fi tara Schengen va avea loc o simpla reorganizare a terminalelor. amintiti-va ca atunci cand se lucra la pista BBU toti operatorii de aici au fost mutati pe OTP si totul a fost ok. OTP arata muuult mai bine decat VIE(cu exceptia metroului CAT, insa si aceasta problema va fi rezolvata la Otopeni cand va fi terminata statia de metrou) si nu se compara ca trafic. si e si mai bine organizat OTP. nu stiu cati ati fost la Viena, insa eu am fost plimbat pe la tot felul de porti pe unde ba erau sosiri, ba plecari. lucrurile se vor misca foarte rapid la noi intrucat exista presiuni din partea Uniunii pentru ridicarea standardelor in mai toate domeniile.

Acuma iarta-ma , Claudiu , intentionezi sa intri in politica?
Nu de alta dar "discursul" tau cam seamana a.....
Nu fa blasfemia sa compari , totusi , VIE cu OTP !
Situatia e simpla : atata timp cat extinderea va fi functionala , singura problema la OTP ramane fluidizarea fluxurilor mai ales la controlul de securitate . In rest e ok , pe BBU sunt MAXIM 5 decolari / aterizari pe ora si asta doar in anumite intervale orare . Pentru OTP asta ar fi peace of cake.
Sus In jos
Skylink
Membru activ
Skylink


Numarul mesajelor : 218
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 07/01/2009

In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport EmptyDum 12 Dec 2010, 20:11

claudiup a scris:
Skylink, terminalul despre care vorbesti e gata in proportie de 99%. Preluarea acelor curse va avea loc abia in 2013... cand vom fi tara Schengen va avea loc o simpla reorganizare a terminalelor. amintiti-va ca atunci cand se lucra la pista BBU toti operatorii de aici au fost mutati pe OTP si totul a fost ok. OTP arata muuult mai bine decat VIE(cu exceptia metroului CAT, insa si aceasta problema va fi rezolvata la Otopeni cand va fi terminata statia de metrou) si nu se compara ca trafic. si e si mai bine organizat OTP. nu stiu cati ati fost la Viena, insa eu am fost plimbat pe la tot felul de porti pe unde ba erau sosiri, ba plecari. lucrurile se vor misca foarte rapid la noi intrucat exista presiuni din partea Uniunii pentru ridicarea standardelor in mai toate domeniile.

Chiar asa Claudiu, vrei sa intri in politica....esti spoke person OTP Smile))

Nici macar nu poti sa compari aeroportul VIE cu OTP si nu stiu de unde comparatia respectiva in acest topic.

Mai gandeste-te, actualul terminal din VIE este construit de vreo 25 de ani cel putin, pe cand OTP e mult mai tanar. Am avut ocazia sa-l vizitez de HCC pana la turn si iti pot confirma personal ca inca suntem departe. Portile de care vorbesti tu, sunt o solutie ideala in spatiul dat, avand posibilitatea de a instala control de securitate, control pasapoarte la gate nefiind nevoie sa intarzii zboruri din cauza infrastructurii. Mai mult viitorul terminal din VIE gata prin 2012 conf schedule, este cateva clase peste micuta noastra "vioara". Terminalul nou OTP este gata 99% dar vreau sa-l vad functional in realitate si nu doar conform unui catalog schengen. Totusi este de apreciat timpul scurt in care a fost finalizat si rezultatul.

Referitor la ce ai spus ca totul a fost ok atunci cand BBU a fost inchis...GRESIT, aeroportul arata ca unul din Africa cu un terminal suprapopulat, toalete infundate, cozi interminabile si haos la porti de imbarcare si pe rampa. Sper ca nu asta vrei pentru OTP?

Asa ca ar fi mai bine sa ne vedem de gradina noastra si sa evoluam, fiindca altii sunt inca departe.

cheers
Sus In jos
Continut sponsorizat





In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty
MesajSubiect: Re: In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport   In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport Empty

Sus In jos
 
In doi ani, Aeroportul Baneasa devine City-Airport
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Mannheim - City Airport (MHG/EDFM)
» Londra - City Airport (LCY / EGLC)
» Linköping City Airport (LPI / ESSL)
» Carpatair: Inapoi la "Kiev City Airport - Zhuliany"
» George Best Belfast City Airport (BHD / EGAC)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Stiri din aviatie - Aviation News-
Mergi direct la: