|
| British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia | |
| | Autor | Mesaj |
---|
electric Membru activ
Numarul mesajelor : 1166 Varsta : 50 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 10/03/2008
| Subiect: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Mier 30 Iul 2008, 14:15 | |
| British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Data: 30.07.2008 Sursa: NewsIn/BankNews Autor: *** - Citat :
- British Airways a anuntat ca discuta cu cea mai mare companie aeriana a Spaniei, Iberia, in vederea unei potentiale fuziuni, informeaza Reuters.
Ambele companii s-au aratat in favoarea unei fuziuni, desi se estimeaza ca la un acord se va ajunge in cateva luni.
Actiunile companiei British Airways s-au apreciat cu 7,4% la 251,5 pence, ridicand valoarea de piata a companiei la 2,9 miliarde de lire (5,76 miliarde de dolari). Iberia este estimata la aproximativ 1,5 miliarde de euro (2,36 miliarde de dolari), iar actiunile sale au fost suspendate, marti.
Willie Walsh, presedintele executiv al British Airways, a declarat ca tranzactia este benefica pe fondul conditiilor curente de piata.
British Airways detine 13,15% din actiunile companiei Iberia, de aproape 10 ani, in timp ce Iberia detine 2,99% din actiunile companiei britanice.
Pentru alte stiri din aviatie, va invitam sa vizitati sectiunea corespunzatoare din site-ul D13-th: http://d13-th.ro/forum/index.php?showforum=27 | |
| | | bobocell Membru activ
Numarul mesajelor : 442 Varsta : 34 Localizare : resita Data de inscriere : 25/12/2007
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Mier 30 Iul 2008, 20:52 | |
| Sunt 2 companii extrem de puternice si mari dar eu cred ca ar trebui sa isi pastreze independenta si sa nu intre in ,,aceeasi oala". Poate va fi ceva benefic, poate nu.. ramane de vazut. | |
| | | laurus Flight Level 400
Numarul mesajelor : 403 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Mier 30 Iul 2008, 22:30 | |
| Ma streseaza fuziunile companiilor ... DL cu NWA si acu BA cu IB ??? Vreau sa vad o varietate de avioane , flote , companii aeriene nu acelasi lucru ... sper sa fie la fel ca si AF-KLM nu sa se uneasca intr-o singura companie precum DL si NWA , mai nou doar Delta Airlines .... :-?? ) | |
| | | hayabusa Membru activ
Numarul mesajelor : 904 Varsta : 41 Localizare : Lost Haven - Oradea Data de inscriere : 30/03/2008
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Joi 31 Iul 2008, 01:25 | |
| Pai da... e scump kerosenul acum. | |
| | | Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Joi 31 Iul 2008, 02:24 | |
| - laurus a scris:
- Ma streseaza fuziunile companiilor ... DL cu NWA si acu BA cu IB ??? Vreau sa vad o varietate de avioane , flote , companii aeriene nu acelasi lucru ... sper sa fie la fel ca si AF-KLM nu sa se uneasca intr-o singura companie precum DL si NWA , mai nou doar Delta Airlines .... :-?? )
Si eu as vrea sa vad cit mai multe tipuri de avione... dar ca si companie, nu face sens... E o prostie sa ai Airbus si Boeing (exemplu Tarom).... in aceiasi flota... | |
| | | llobregat Membru activ
Numarul mesajelor : 756 Varsta : 33 Localizare : Bucharestork Data de inscriere : 23/03/2008
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Joi 31 Iul 2008, 17:42 | |
| Sunt multe companii care au si Boeing si Airbus in flota, ca Lufthansa,Alitalia(MD),British etc. | |
| | | Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Joi 31 Iul 2008, 18:07 | |
| - llobregat a scris:
- Sunt multe companii care au si Boeing si Airbus in flota, ca Lufthansa,Alitalia(MD),British etc.
Nu poti sa compari Tarom cu Lufthansa (ca marime)... LH are peste 60 de aeronave tip Boeing 737-300/500 si peste 80 de aeronave Airbus A319/320/321La marimea aia isi permit sa aibe doua tipuri de avioane. Tarom are: Tarom are asa: 4 aeronave Boeing 737-300, 4 aeronave Boeing 737-700 si 4 aeronave Airbus A318, ma rog nu mai zic de ATR etc, ca nu se compara, deorece alea sunt regional si nu intra in aceias categorie cu B737/A320Fiecare tip de avion are nevoie de maintenance, crew training, piese de schimb.. etc.. Avind o flota mica si diversa, apar probleme... Un motiv din care SouthWest Airlines si Westjet sunt asa de successful este ca au un singur tip de avion (Westjet are peste 70 de 737-600/700/800 asa: 13 Boeing 737-600 57 Boeing 737-700 6 Boeing 737-800 | |
| | | llobregat Membru activ
Numarul mesajelor : 756 Varsta : 33 Localizare : Bucharestork Data de inscriere : 23/03/2008
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Joi 31 Iul 2008, 18:32 | |
| Ai dreptate. | |
| | | Raduq Fotograf
Numarul mesajelor : 1764 Varsta : 33 Localizare : Cluj-Napoca Data de inscriere : 06/05/2008
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Joi 31 Iul 2008, 21:10 | |
| - Capt_Vio a scris:
- Tarom are:
Tarom are asa: 4 aeronave Boeing 737-300, 4 aeronave Boeing 737-700 si 4 aeronave Airbus A318, ma rog nu mai zic de ATR etc, ca nu se compara, deorece alea sunt regional si nu intra in aceias categorie cu B737/A320
Si sa nu uitam de A310-le care este singurul din flota Tarom. | |
| | | Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Joi 31 Iul 2008, 22:01 | |
| - Raduq a scris:
- Capt_Vio a scris:
- Tarom are:
Tarom are asa: 4 aeronave Boeing 737-300, 4 aeronave Boeing 737-700 si 4 aeronave Airbus A318, ma rog nu mai zic de ATR etc, ca nu se compara, deorece alea sunt regional si nu intra in aceias categorie cu B737/A320
Si sa nu uitam de A310-le care este singurul din flota Tarom. Da, dar nu are rost sa compari A310 cu B737 sau A318 pentru ca nu sunt in "aceiasi clasa" de avion... cum nu este nici ATR-ul... Ma refeream doar la faza ca au doua tipuri de avioane med-range single isle care ar fi fost mai bine sa fie doar unul. A318 nu cred ca-si are rostul in flota de la Tarom. Trebuiau sa cumpere inca 4 737-700... Dupa cum stim A310 vor fi inlocuite cu 737-800, ceea ce face sens. Avioanele cumparate de ne-a Roman acum nu stiu citi ani nu mai sunt eficiente, mai ales pe distantele care Tarom vrea sa le foloseasca... Nu face sens... Taromul este o companie foarte mica in comparatie cu gigantii din Europa, tip LH, BA, KLM / AF... etc... Dar le urez success si bafta multa, cum le urez si la Carpatair, BlueAir, etc... Sper ca si companiile romanesti sa fie prospere si sa creasca incetul cu incetul... | |
| | | laurus Flight Level 400
Numarul mesajelor : 403 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Vin 01 Aug 2008, 00:07 | |
| - Capt_Vio a scris:
- Trebuiau sa cumpere inca 4 737-700...
Aici si eu as fi deacord . - Capt_Vio a scris:
- Dupa cum stim A310 vor fi inlocuite cu 737-800, ceea ce face sens.
Are sens daca ne gandim ca o sa fie o flota de Boeing-uri dar nu are sens ca alegere ) numai romanii pot inlocui un avion ce poate efectua zboruri transatlantice etc. cu un avion "continental" adica unul capabil sa zboare doar pe limita unui singur continent (aprox) ... - Capt_Vio a scris:
- Sper ca si companiile romanesti sa fie prospere si sa creasca incetul cu incetul...
DA ! sper si eu . | |
| | | Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Vin 01 Aug 2008, 01:03 | |
| - laurus a scris:
- Capt_Vio a scris:
- Trebuiau sa cumpere inca 4 737-700...
Aici si eu as fi deacord .
- Capt_Vio a scris:
- Dupa cum stim A310 vor fi inlocuite cu 737-800, ceea ce face sens.
Are sens daca ne gandim ca o sa fie o flota de Boeing-uri dar nu are sens ca alegere ) numai romanii pot inlocui un avion ce poate efectua zboruri transatlantice etc. cu un avion "continental" adica unul capabil sa zboare doar pe limita unui singur continent (aprox) ...
- Capt_Vio a scris:
- Sper ca si companiile romanesti sa fie prospere si sa creasca incetul cu incetul...
DA ! sper si eu . Pai vezi, tocmai asta e faza aici, unde pot spune ca fac o decizie buna, cind inlocuiesc un A310 cu un Boeing 737-800. Tarom nu a reusit sa aiba o cursa trans-Atlantica care este profitabila. Deci, toate zborurile efectuate cu Airbus-ul A310 (mai precis New-York, Chicago si Montreal) au fost eliminate. Acum se vede clar ca nu mai au intentii sa zboare in America de Nord in viitorul apropiat, si s-au reprofilat pe curse mai scurte, mai bine zis intra-Europene si ceva in Asia (daca nu ma insel). Deci, sa revenim la ideea principala. Airbus-ul A310 nu este un avion profitabil pentru curse de genul "Bucuresti - Londra" sau "Bucuresti - Tel Aviv" etc etc. Un Boeing 737-800 ar fi mult mai bun si mai eficient, nu doar la combustibil, dar si la maintenance si la crew training. Pilotii de la 737-700 pot sa se schimbe la 737-800 de la o zi la alta. In primul rind, eu nu prea vad companiile aeriene tip Tarom, Malev, CSA, LOT fiind foarte profitabile la curse trans Atlantice. Poate LOT e intr-o pozitie mai buna, deoarece e in Star Alliance, dar nici acolo nu prea vad "foarte mult" success. Trebuie sa fi o companie "established" sa poti umple avioanele mari zi de zi, si daca nu le umplii intr-o zi, ai de unde pierde ca celalate 90% din curse au facut profit. Asta e cum e vorba aia cu "predatory pricing" care Air Canada a fost foarte buna la a face. Adica, la mijlocul aniilor 90, compania CanJet au intrat pe cursa "Windsor - Toronto" (400 de km) cu un 737-200 si ofereau bilete mult mai ieftine decit Air Canada (regional) care zburau cu un Dash 8. In fine, dupa vreo citeva luni, CanJet au dat renuntat la ruta deoarece Air Canada a vindut bilete mai ieftine decit ei, cu toate ca pierdeau bani... dar si-au permis ca sunt o companie extrem de mare. Care a fost problema la CanJet si de ce a reusit sa-i elimine din piata Air Canada? 1. CanJet e companie mica, si fiecare zbor "pierdut" sau ratat ai costa un procentaj mare din profit 2. CanJet aveau doua zboruri pe zi cu un jet de 100+ pasageri (737-200, deci si vechi), in timp ce Air Canada avea zbor (cu un Dash 8-100/300) din ora in ora. 3. CanJet nu a fost partener cu nimeni, deci toti care vroia sau faca conectii altundeva, trebuiau sa-si cumpere bilete separate. Air Canada are cel mai mare hub la Toronto Pearson, deci daca vroiai sa zbori de la Windsor la Frankfurt, Londra, Vancouver, Santiago, Los Angeles, etc faceai conectie in Toronto... Air Canada e si membru Star Alliance, deci si cei care veneau din Europa cu Lufthansa puteau sa se conecteze cu Air Canada la Windsor. Deci, inca-o data... Tarom nu poate oferii calatoriilor din America / conectii bune si "reliability" precum face Lufthansa, KLM, Air France, British Airways, deoarece sunt foarte foarte mici... Daca... cumva se vor gandii sa re-inceapa curse trans-Atlantice, ar trebuii sa-si cumpere alte tipuri de avioane mai profitabile.... gen A330 sau B767.... (si in viitor A350 sau B787)... Cu preturiile la benzina azi.. e cam greu... Sper sa nu fi deviat prea mult de la topic.... A da, si apropo, nu cred ca tre sa zic asta, dar care a fost motivul Taromului de a lua Boeing 737? Poate intrarea in NATO? iar Airbus? Intrarea in EU... sunt foarte curios, daca politica nu ar fi avut o voce in decizia lor, ce avioane si-ar fi luat? Airbus sau Boeing? ... si pun pariu ca si-ar fi luat ori unul ori altul... | |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Vin 01 Aug 2008, 20:44 | |
| http://airshipgirl.deviantart.com/art/Airline-Merger-93478146 |
| | | laurus Flight Level 400
Numarul mesajelor : 403 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia Vin 01 Aug 2008, 20:46 | |
| - Capt_Vio a scris:
- A da, si apropo, nu cred ca tre sa zic asta, dar care a fost motivul Taromului de a lua Boeing 737? Poate intrarea in NATO? iar Airbus? Intrarea in EU... sunt foarte curios, daca politica nu ar fi avut o voce in decizia lor, ce avioane si-ar fi luat? Airbus sau Boeing? ... si pun pariu ca si-ar fi luat ori unul ori altul...
Pei trebuiau sa renunte in anii 90' la avioanele rusesti si cred ca au primit o oferta mai buna de la Boeing decat de la Airbus ... care in anii 90' nu pormitea mare lucru ... este parerea mea doar, nu sunt date precise . | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia | |
| |
| | | | British Airways se afla in tratative pentru o fuziune cu Iberia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |