zapacitu Flight Level 100
Numarul mesajelor : 158 Data de inscriere : 28/04/2008
| Subiect: Primul zbor al BAe 146-200 modificat cargo la Aerostar Joi 24 Iul 2008, 17:17 | |
| - Citat :
- Grupul BAe Systems, care activeaza in domeniul apararii si in cel aerospatial, a desemnat compania Aerostar drept contractor principal al programului de conversie a unor avioane de pasageri in avioane de transport marfa, care a fost lansat la sfarsitul lunii Ianuarie 2007.
Prima etapa a programului prevede conversia a doua avioane BAe 146-200. Zborul primului prototip a avut loc in dupa amiaza zilei de 25 Iunie 2008.
sursa: http://www.aerostar.ro/avciv.php video: https://www.youtube.com/watch?v=OvHyRxtZAk4 G-JEAJ 25 iunie 2008 | |
|
llobregat Membru activ
Numarul mesajelor : 756 Varsta : 33 Localizare : Bucharestork Data de inscriere : 23/03/2008
| Subiect: Re: Primul zbor al BAe 146-200 modificat cargo la Aerostar Joi 24 Iul 2008, 17:46 | |
| chiar ma bucur ca aerostar inseamna ceva in industria aeronautica Avionul este un ex-flybe | |
|
Capt_Vio Fotograf
Numarul mesajelor : 1327 Varsta : 43 Localizare : Canada Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Primul zbor al BAe 146-200 modificat cargo la Aerostar Joi 24 Iul 2008, 18:26 | |
| Bravo lor! Felicitari. Romanii au avut si au inca un program foarte bun de aviatie. Cu exceptia Ukrainei (fosta CCCP) cred ca avem cel mai tare program de aviatie din Estul Europei, nu? | |
|
RwO Membru activ
Numarul mesajelor : 767 Varsta : 41 Localizare : Constanta Data de inscriere : 11/03/2008
| Subiect: Re: Primul zbor al BAe 146-200 modificat cargo la Aerostar Joi 24 Iul 2008, 21:59 | |
| aaaaa...nu. sigur nu. Cehii si probabil polonezii sunt peste noi. Cehii au Aero, care inca produce avioane (L-39/59/159) iar polonezii au PZL Mielec care si aia inca face avioane. La noi doar se mai deruleaza unele programe de modernizare/conversie. | |
|
zapacitu Flight Level 100
Numarul mesajelor : 158 Data de inscriere : 28/04/2008
| Subiect: Re: Primul zbor al BAe 146-200 modificat cargo la Aerostar Vin 25 Iul 2008, 16:16 | |
| - RwO a scris:
- Cehii au Aero, care inca produce avioane (L-39/59/159) iar polonezii au PZL Mielec care si aia inca face avioane. La noi doar se mai deruleaza unele programe de modernizare/conversie.
Nu chiar. L-39 nu se mai produce de prin 93, L-59 din 96 (parca) nici L-159 nu se mai fabrica de cativa ani - au 40 si ceva de exemplare pe stoc - 72 au fost comandate de fortele lor aeriene, care mai apoi au zis "pas" din lipsa de bani, preluand doar o escadrila. Statul ceh a finantat totusi restul productiei, ca sa nu dea faliment fabrica, si acum se chinuie sa le vanda. Deci de produs nu mai produc jet-uri, dar ofera programe de intretinere / update / upgrade pentru orice L-39/59/159. PZL parca mai face numai "air tractors", nu cu mult mai complexe decat Yak-52 de la noi. Revenind la BAe-ul "nostru", usa cargo e produsa in subcontractare de Avioane Craiova. | |
|
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Primul zbor al BAe 146-200 modificat cargo la Aerostar | |
| |
|