| Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 | |
|
+6Aviatia-Romaneasca Elful arianne b707nicolae DouglasMD11 Griff 10 participanți |
Autor | Mesaj |
---|
Griff Moderator
Numarul mesajelor : 1400 Varsta : 41 Localizare : two steps from Hell Data de inscriere : 27/09/2008
| Subiect: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Lun 04 Oct 2010, 22:11 | |
| | |
|
| |
DouglasMD11 Airport Level
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 30 Localizare : Vaslui Data de inscriere : 20/03/2010
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Lun 04 Oct 2010, 22:15 | |
| De ce e coada aia asa de... decalata nu stiu cum sa ii spun, asimetrica:D la YR-HBE? | |
|
| |
Griff Moderator
Numarul mesajelor : 1400 Varsta : 41 Localizare : two steps from Hell Data de inscriere : 27/09/2008
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Lun 04 Oct 2010, 22:19 | |
| Asa e configuratia lui ptr decolare. | |
|
| |
b707nicolae Flight Level 100
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 36 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 23/04/2008
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Lun 04 Oct 2010, 22:31 | |
| Scuze ca ma bag, dar.. Chiar atat de cabrat? Pe mine ma bate gandul de un "check" al suprafetelor de comanda mai degraba | |
|
| |
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 32 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Lun 04 Oct 2010, 22:54 | |
| Si mie mi se pare ciudat. In special faptul ca sunt asimetrice. Poate ne explici mai in detaliu Griff. | |
|
| |
Griff Moderator
Numarul mesajelor : 1400 Varsta : 41 Localizare : two steps from Hell Data de inscriere : 27/09/2008
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Lun 04 Oct 2010, 22:59 | |
| - b707nicolae a scris:
- Scuze ca ma bag, dar.. Chiar atat de cabrat? Pe mine ma bate gandul de un "check" al suprafetelor de comanda mai degraba
Yup, asa de cabrat. Gandeste-te ca daca era ceva care nu era in ordine, in cabina suna "take off config" si nu mai decola avionul. Nu cunosc MD-ul, dar pot sa ma informez despre t/o config. | |
|
| |
Elful Airport Level
Numarul mesajelor : 36 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 17/07/2010
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Mar 05 Oct 2010, 18:04 | |
| Inainte de rulaj sau in timpul rulajului se face obligatoriu un check list al suprafetelor de comanda a avionului .In cazul de fata pilotul tinea mansa trasa spre el pentru a putea manevra din aceea "rotita " aflata in stanga lui avionul in timpul rulajului http://farm4.static.flickr.com/3637/3645072019_bf23f83a49.jpg | |
|
| |
DouglasMD11 Airport Level
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 30 Localizare : Vaslui Data de inscriere : 20/03/2010
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Mar 05 Oct 2010, 19:42 | |
| nu e vorba numai de asta ca e cabrat foarte tare, intr-un fel e logic pentru ca MD-83 e un avion destul de lung si ca sa faci parghia cu trenul principal iti trebuie mai multa forta decat la celelalte avioane.La celelalte avioane trenul principal e undeva relativ la mijlocul avionului, dar la MD-83 e mai in spate, undeva la 1/3 din distanta totala.Ce ma nelamurise pe mine era faptul ca suprafata de control nu e ridicata simetric(in stanga e mai ridicata decat in dreapta). La MD-uri eleroanele sunt ajutate de ampenajul spate? ca la F-18? https://www.youtube.com/watch?v=fNInwpnIdS4 | |
|
| |
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 32 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Mar 05 Oct 2010, 20:27 | |
| - DouglasMD11 a scris:
- intr-un fel e logic pentru ca MD-83 e un avion destul de lung si ca sa faci parghia cu trenul principal iti trebuie mai multa forta decat la celelalte avioane.
Uiti faptul ca MD-ul are motoarele pe coada, deci si centrul de greutate e deplasat catre spatele avionului, o parte din forta necesara decolarii fiind data de greutatea motoarelor. Exemplul extrem ar fi 727-le care nu ezita sa "cada in fund" la prima furtuna. Inteleg pana la urma ca a fost vorba doar de verificarea suprafetelor de control. | |
|
| |
DouglasMD11 Airport Level
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 30 Localizare : Vaslui Data de inscriere : 20/03/2010
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Mar 05 Oct 2010, 21:16 | |
| - arianne a scris:
- DouglasMD11 a scris:
- intr-un fel e logic pentru ca MD-83 e un avion destul de lung si ca sa faci parghia cu trenul principal iti trebuie mai multa forta decat la celelalte avioane.
Uiti faptul ca MD-ul are motoarele pe coada, deci si centrul de greutate e deplasat catre spatele avionului, o parte din forta necesara decolarii fiind data de greutatea motoarelor. Exemplul extrem ar fi 727-le care nu ezita sa "cada in fund" la prima furtuna.
Inteleg pana la urma ca a fost vorba doar de verificarea suprafetelor de control. Ai dreptate cu motoarele, dar in toate cadrele coada arata la fel, tine chiar atat de mult verificarea? | |
|
| |
Aviatia-Romaneasca Membru activ
Numarul mesajelor : 426 Varsta : 30 Localizare : Arad-LRAR-ARW Data de inscriere : 25/06/2010
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Mar 05 Oct 2010, 21:22 | |
| - b707nicolae a scris:
- Scuze ca ma bag, dar.. Chiar atat de cabrat? Pe mine ma bate gandul de un "check" al suprafetelor de comanda mai degraba
Imi pare rau ca te contrazic dar verificarea suprafetelor de comanda se face inainte de a pleca de pe loc ...Si eu din cate vad se pare ca aeronava este in Miscare. Probabil cum sa si zis din cauza ca motoarele sunt pe spate . Daca gresesc cu Verificarea supreafetelor de comanda va rog sa ma corectati , dar asa stiu eu . ______________________ Tasco10x25 Hp Photosmart E427 6.0Mp 6.9mm | |
|
| |
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 32 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Mar 05 Oct 2010, 21:32 | |
| - Aviatia-Romaneasca a scris:
- Imi pare rau ca te contrazic dar verificarea suprafetelor de comanda se face inainte de a pleca de pe loc ...Si eu din cate vad se pare ca aeronava este in Miscare.
Nu are legatura. La Scarebus se face in mod regulat in timpul taxiului pentru a castiga timp. Dar suntem mult prea off-topic! | |
|
| |
Aviatia-Romaneasca Membru activ
Numarul mesajelor : 426 Varsta : 30 Localizare : Arad-LRAR-ARW Data de inscriere : 25/06/2010
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Mar 05 Oct 2010, 21:48 | |
| - arianne a scris:
- Aviatia-Romaneasca a scris:
- Imi pare rau ca te contrazic dar verificarea suprafetelor de comanda se face inainte de a pleca de pe loc ...Si eu din cate vad se pare ca aeronava este in Miscare.
Nu are legatura. La Scarebus se face in mod regulat in timpul taxiului pentru a castiga timp.
Dar suntem mult prea off-topic! Atuncea probabil ca e verificarea surafetelor de comanda , dar totusi nu am nici o idee sa spun ce altceva ar putea fi . Poate ne va da cineva un raspuns mai Concret. _________________________ Tasco 10x25 Hp Photosmart E427 6.0Mp 6.9mm. | |
|
| |
mihaiatanasie Membru activ
Numarul mesajelor : 2388 Varsta : 67 Localizare : Rosiorii de Vede & Brasov Data de inscriere : 27/06/2008
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Mar 05 Oct 2010, 23:33 | |
| Eu cred ca voia sa faca ceva acrobatii. | |
|
| |
atr_42_500 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Mier 06 Oct 2010, 09:23 | |
| Mi se pare ciudat ca elevators nu sunt la acelasi unghi... nu stiu numic de sistemele de la MD, dar la altele din cate stiu astea se misca impreuna. Poate nu erau cuplate toate sistemele hidraulice. Ar fi intereseant de aflat. BTW, frumoase poze si frumoasa pasare. - Aviatia-Romaneasca a scris:
- b707nicolae a scris:
- Scuze ca ma bag, dar.. Chiar atat de cabrat? Pe mine ma bate gandul de un "check" al suprafetelor de comanda mai degraba
Imi pare rau ca te contrazic dar verificarea suprafetelor de comanda se face inainte de a pleca de pe loc ...Si eu din cate vad se pare ca aeronava este in Miscare. Probabil cum sa si zis din cauza ca motoarele sunt pe spate . Daca gresesc cu Verificarea supreafetelor de comanda va rog sa ma corectati , dar asa stiu eu .
______________________ Tasco10x25 Hp Photosmart E427 6.0Mp 6.9mm Again, nu stiu pt MD, dar la 737 si 32X verificarea suprafeteleor de comanda sa poate face si in timpul taxi. Exista un disconnect switch tocmai pentru acest scop | |
|
| |
Aviatia-Romaneasca Membru activ
Numarul mesajelor : 426 Varsta : 30 Localizare : Arad-LRAR-ARW Data de inscriere : 25/06/2010
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Mier 06 Oct 2010, 15:12 | |
| - Citat :
- Again, nu stiu pt MD, dar la 737 si 32X verificarea suprafeteleor de comanda sa poate face si in timpul taxi. Exista un disconnect switch tocmai pentru acest scop
Pai noi de MD vorbeam nu de 737 si nici de 32X.Citeste mai atent. ____________________ Tasco 10x25 Hp Photosmart E427 6.0Mp 6.9mm | |
|
| |
Stefan Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 25/04/2008
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Mier 06 Oct 2010, 16:02 | |
| poate lamureste asta problema.
MD80 elevator is actually powered is when the control column is pushed near its maximum forward movement (full nose-down). Only then does the elevator receive any hydraulic assist (boost). At all other times each half of the elevator is free-floating with control tabs linked by cable to the control columns "flying" the elevator to desired position(s). You will regularly see the split elevator condition on taxiing MD80s. | |
|
| |
atr_42_500 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 1059 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 26/03/2008
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Joi 07 Oct 2010, 09:22 | |
| - Aviatia-Romaneasca a scris:
-
- Citat :
- Again, nu stiu pt MD, dar la 737 si 32X verificarea suprafeteleor de comanda sa poate face si in timpul taxi. Exista un disconnect switch tocmai pentru acest scop
Pai noi de MD vorbeam nu de 737 si nici de 32X.Citeste mai atent.
____________________ Tasco 10x25 Hp Photosmart E427 6.0Mp 6.9mm Which part of "nu stiu pt MD" is not clear ? Stefan, mersi, asta clarifica. | |
|
| |
b707nicolae Flight Level 100
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 36 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 23/04/2008
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Lun 11 Oct 2010, 23:07 | |
| Da, uite ceva ce nu stiam, multumesc Stefan pentru lamuriri. Si eu stiam ca verificarile se fac imediat ce incepe taxi-ul (aproape toate avioanele pe care le-am vazut facand asta, de dinauntru sau de afara, au facut in timpul rularii), de aceea am zis. Oricum, e bine ca s-a lamurit, ca era prea mare curiozitatea :p | |
|
| |
mario antonio Membru activ
Numarul mesajelor : 1297 Varsta : 45 Localizare : Torino, Italia (TRN) Data de inscriere : 07/08/2008
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Vin 15 Oct 2010, 12:35 | |
| Ciao tuturor,
Inca un Jumbolino pe BBU: BAe 146 -300 3203 D-AEWQ Eurowings ferried 14oct10 EXT-NUE-BBU on return to lessor, last EWG 146 movement ex G-BTTP. | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Mar 26 Oct 2010, 09:31 | |
| asteptam sa apara pentru blue air YR-BAI si YR-BAH (unul din ele este 737-500 ) revin cu poze imediat ce apar |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: noi avioane in flota Blue Air ? Mar 26 Oct 2010, 10:39 | |
| - rev4 a scris:
- asteptam sa apara pentru blue air YR-BAI si YR-BAH (unul din ele este 737-500 )
revin cu poze imediat ce apar De unde ai aceste informatii si mai ales numarul lor de inmatriculare ? Eu nu am gasit nici un fel de informatii despre aceste avioane...hmm Asteptam poze. |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 Sam 30 Oct 2010, 06:47 | |
| - norbert_kw a scris:
- rev4 a scris:
- asteptam sa apara pentru blue air YR-BAI si YR-BAH (unul din ele este 737-500 )
revin cu poze imediat ce apar De unde ai aceste informatii si mai ales numarul lor de inmatriculare ? Eu nu am gasit nici un fel de informatii despre aceste avioane...hmm
Asteptam poze. sa zicem ca am un "spion in Baza' ....cateva poze din noaptea de 29.10.2010...scuzati calitatea dar pozele sunt fara blit https://2img.net/r/ihimizer/i/dsc02608c.jpg/ Bae D-AEWQ https://2img.net/r/ihimizer/i/dsc02614c.jpg/ Medallion YR-BAC https://2img.net/r/ihimizer/i/dsc02621v.jpg/ https://2img.net/r/ihimizer/i/dsc02618n.jpg/ https://2img.net/r/ihimizer/i/dsc02613ce.jpg/ YR-BAE https://2img.net/r/ihimizer/i/dsc02624f.jpg/ https://2img.net/r/ihimizer/i/dsc02625m.jpg/ https://2img.net/r/ihimizer/i/dsc02629v.jpg/ JETRAN https://2img.net/r/ihimizer/i/dsc02626w.jpg/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 | |
| |
|
| |
| Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010 | |
|