Da, prima oara la spotting. Oficial, ca neoficial am mai facut niste poze pe fuga. De data asta am mers cu acest scop. O cautare pe google earth sa gasim locatia, print la listele de sosiri si posibilele avioane. Laptop check, net mobil - ca sa vedem intarzierile pe site-ul aeroportului, trepied, sapca, camera, obiective... si da-i bataie.
Iata ce a iesit:
Wizz-ul de la LTN A320 venit cu 10 minute mai devreme
si prins pe fuga, fara trepied, fara setari (nu ca as fi stiut ce fac la ele oricum)
HA-LPJ
Apoi CRJ-ul de Munchen-misto masinarie desi motoarele alea chiar arata prinse stramb
Alex stie de ce
D-ACKH
Apoi a inceput bombardamentul verde....de fokker-uri
F100 YR-FKB
F70 - YR-KMA
un KRP deghizat in MDV F100 YR-FZA
invazia de fokker-uri s-a transformat in invazie de ventilatoare. Albe la inceput
Saab2000 YR-SBM
apoi frate-su Saab2000 YR-SBN la fel de alb
Apoi marea surpriza, un Learjet 45, de la Luxemburg Air Rescue, probabil sa duca/aduca niste organe pentru transplant
LX-LAR
a mai venit un F70
YR-KMC
iar apoi aceleasi Saab-uri toate cu intarzieri de prin Italia si Germania (minim 30 minute fiecare)
Saab 2000- YR-SBJ
Saab 2000- YR-SBL
Saab 2000 - YR-SBA
Saab2000- YR-SBE
Iar in final un Dash 8 de la AUA
OE-LGF
Iar in final concluzii....am nevoie de niste filtre, dar in primul rand de un curs sa imi folosesc camera.
Obiectivul de 70-300 e foarte lent in focalizare dar pentru inceput e ok.
Am avut ceva praf pe el si se vede in unele poze.
Traficul....hmmm ceva normal pe la TSR, in afara de acel Learjet. Cam boring sincer sa fiu, desi la inceput eram entuziasmat, dupa cele cateva catralioane de saaburi si miliarde fokker-uri, toate vopsite la fel, eram deja cam sictirit.
am dori un loc de spotting in care sa prindem si taxi, touch down si take off si in consecinta asteptam cu multa nerabdare o deschidere din partea autoritatilor.
Pana atunci ma duc sa citesc manualul de la D90. Data viitoare ma prezint mai bine!
Later edit: ce naspa se face upload la poze. arata muuuult mai blurry decat in realitate! De ceeee?