ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Air Nostrum (YW / ANE)

In jos 
+4
mihai
laurus
Dylan
mario antonio
8 participanți
AutorMesaj
mario antonio
Membru activ



Numarul mesajelor : 1297
Varsta : 45
Localizare : Torino, Italia (TRN)
Data de inscriere : 07/08/2008

Air Nostrum (YW / ANE) Empty
MesajSubiect: Air Nostrum (YW / ANE)   Air Nostrum (YW / ANE) EmptyMier 11 Aug 2010, 10:04

Ciao tuturor,

Din noiembrie Air Nostrum ar trebui sa opereze in contul Iberia rotatii saptamanale pe Otopeni.
Asa ca apare ceva nou in obiective.

Njoy catching it!
Sus In jos
Dylan
Moderator
Dylan


Numarul mesajelor : 4876
Varsta : 53
Localizare : Suceava
Data de inscriere : 15/04/2008

Air Nostrum (YW / ANE) Empty
MesajSubiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE)   Air Nostrum (YW / ANE) EmptyMier 11 Aug 2010, 13:12

Si daca tot vorbim de Air Nostrum sa bagam si o poza cu CRJ-ul 200, care a facut cursele KRP nu demult prin Romania.
Air Nostrum (YW / ANE) 1730129

Sus In jos
laurus
Flight Level 400
Flight Level 400
laurus


Numarul mesajelor : 403
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 04/01/2008

Air Nostrum (YW / ANE) Empty
MesajSubiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE)   Air Nostrum (YW / ANE) EmptyMier 11 Aug 2010, 21:56

Super! Se mai diversifica traficul pe Otopeni. Pacat ca au fost nevoiti sa scada capacitatea.. Oricum, pare un drum destul de lung cu un CRJ900 (~3h 40 min)
Sus In jos
mihai
Flight Level 100
Flight Level 100
mihai


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 52
Data de inscriere : 09/03/2009

Air Nostrum (YW / ANE) Empty
MesajSubiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE)   Air Nostrum (YW / ANE) EmptyVin 02 Mar 2012, 22:51

Titlu: Air Nostrum despide el último Dash 8 / Air Nostrum se desparte de ultimul Dash 8
Sursa: http://www.aviationcorner.net/news.asp?topic_id=183
Autor: Avion Revue
Data: 02.03.201


Citat :
Air Nostrum despide el último Dash 8


Air Nostrum, la compañía franquiciada de Iberia para vuelos regionales, ha acelerado el proceso de modernización de su flota con la incorporación de nuevos aviones y la marcha de modelos de aeronave con las que ha venido operando.

En sólo ocho meses Air Nostrum rejuvenece en un año la edad de su flota. Si a finales de 2010 la media de los aviones operativos de la compañía era de 7,6 años, en estos momentos se ha rebajado a 7,3 años y en agosto, cuando se haya completado la incorporación de los nuevos ATR72-600, quedará reducida a 6,6 años.

Esta misma semana, Air Nostrum ha despedido la última unidad del modelo Dash 8 Q300, un turbohélice de cincuenta plazas que ha cubierto rutas interbaleares, de la península con Melilla y algunas transversales domésticos. Este modelo empezó a volar para Air Nostrum en febrero de 2001 sustituyendo progresivamente al Fokker 50 con el que inició su andadura la compañía.

La estrategia de la aerolínea se orienta ahora a aviones más modernos y de mayor número de plazas que mejoren el confort de los pasajeros durante el vuelo, dotados de las últimas innovaciones tecnológicas y que incrementen la rentabilidad al reducir el coste por asiento. De esta forma se aumentará la oferta de plazas en algunas rutas manteniendo un producto de varias frecuencias al día y a precios más bajos.

El año pasado se incorporaron a la flota siete CRJ 1000, el más moderno de los reactores del fabricante canadiense Bombardier; en febrero llegó un nuevo ejemplar de este modelo; y en abril Air Nostrum estrenará para Europa el ATR 72-600, avión del que en 2012 se recibirán cinco unidades.

El ATR 72-600 que Air Nostrum presentará al público europeo en los próximos meses ofrece, entre otras ventajas operativas, una aviónica de última generación en la cabina de los pilotos y un interior de la cabina de pasajeros totalmente renovado por el conocido diseñador Giuggiaro que incorpora iluminación led para hacer más agradable el entorno. También se ha incluido una aplicación electrónica sobre el motor que permite utilizar, cuando las condiciones del despegue lo aconsejen, un 5% de energía termodinámica adicional. Esta circunstancia proporciona un mayor rendimiento y facilita operar en pistas cortas, con altas temperaturas y en altitud.


Air Nostrum, companie pentru zboruri regionale, a accelerat procesul de modernizare a flotei sale prin aducerea de noi aeronave si renuntarea la un tip de aeronave din flota sa.

In numai 8 luni Air Nostrum doreste sa intinereasca cu un an, varsta flotei sale. Daca la sfarsitul anului 2010 media de varsta a avioanelor din companie era de 7.6 ani in acest moment s-a redus la 7.3 ani iar in luna august 2012 cand se va termina procesul de achizitie a noilor avioane ATR72-600, media de varsta va fi de 6.6 ani.

In aceasta saptamana, Air Nostrum s-a despartit de ultimul avion Dash 8 Q300, un avion turbopropulsor cu 50 de locuri. Acest tip de avion s-a aflat in dotarea companiei din februarie 2001 si la vremea aceea a inlocuit treptat avionul Fokker 50.

Acum, strategia companiei este de a achizitiona avioane mai moderne, cu un numar mai mare de locuri, care vor oferi pe durata zborului un bun confort pasagerilor vor fi dotate cu tehnologie de ultima ora si vor creşte profitabilitatea prin reducerea costurilor pe scaun. Prin aceasta se doreste cresterea ofertelor pe anumite rute, mentinerea frecventelor zilnice dar si a unor preturi cat mai mici.

Anul trecut, compania a achizitionat 7 avioane CRJ 1000, cel mai modern turboreactor al producatorului canadian Bombardier. In luna februarie 2012 a achizitionat un alt avion CRJ 1000 iar in luna aprilie 2012 va achizitiona primul ATR 72-600, urmand ca pana la sfarsitul anului 2012 sa mai achizitioneze 5 avioane ATR 72-600.

In perioada urmatoare Air Nostrum va prezenta ATR 72-600 care printre alte beneficii operationale prezinta, in cabina pilotilor o avionica de ultima generatie dar si un interior de cabină complet renovată, de către renumitul designer de Giuggiaro, cu un iluminat de tip LED pentru a crea un mediu cat mai placut. De asemenea, motorul avionului este echipat cu un dispozitiv electronic care permite in decolare cresterea puterii cu 5 %. Aceasta crestere oferă performanţe mai mari, permite operarea de pe piste scurte, in zone cu temperaturi ridicate dar şi la altitudine .


P.S / Cred ca spaniola este o limba de mai putina circulatie internationala mai putin cunoscuta si de aceea mi-am propus, fara si sper a nu deranja sau supara, ca dupa fiecare articol sa efectuez si o mica traducere a acestuia. Sper sa nu dati cu paru'. Gracias...
Sus In jos
shouriken
Administrator
shouriken


Numarul mesajelor : 3451
Varsta : 69
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 16/04/2009

Air Nostrum (YW / ANE) Empty
MesajSubiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE)   Air Nostrum (YW / ANE) EmptySam 03 Mar 2012, 08:07

mihai a scris:
P.S / Cred ca spaniola este o limba de mai putina circulatie internationala mai putin cunoscuta si de aceea mi-am propus, fara si sper a nu deranja sau supara, ca dupa fiecare articol sa efectuez si o mica traducere a acestuia. Sper sa nu dati cu paru'. Gracias...
Multumim pentru traducere.

Liviu
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf
Mengelaus


Numarul mesajelor : 4083
Varsta : 42
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

Air Nostrum (YW / ANE) Empty
MesajSubiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE)   Air Nostrum (YW / ANE) EmptySam 03 Mar 2012, 09:46

Eu chiar am vrut sa te rog sa traduci Smile Asa ca, multumim!
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Air Nostrum (YW / ANE) Empty
MesajSubiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE)   Air Nostrum (YW / ANE) EmptySam 03 Mar 2012, 21:03

Merci pentru traducere, nici eu n-as fi prins fara. Smile
Sus In jos
mihai
Flight Level 100
Flight Level 100
mihai


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 52
Data de inscriere : 09/03/2009

Air Nostrum (YW / ANE) Empty
MesajSubiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE)   Air Nostrum (YW / ANE) EmptyMar 13 Mar 2012, 16:18

Titlu: Vuela el primer ATR 72-600 de Air Nostrum / Primul zbor al primului ATR 72-600 de la Air Nostrum
Sursa: http://fly-news.es/aerolineas/vuela-el-primer-atr-72-600-de-air-nostrum/
Autor: Fly News
Data: 13.03.2012

Citat :
Vuela el primer ATR 72-600 de Air Nostrum

El primer ATR 72-600 para Air Nostrum completó ayer día 12 de marzo su primer vuelo en Toulouse.

Más de un mes después de haber sido pintado, y una vez instalados los motores y completadas las pruebas funcionales en tierra, el primer ATR 72-600 para Air Nostrum, número de serie 995 realizó ayer al medio día su primer vuelo de prueba desde Toulouse, donde se encuentra la cadena de montaje de estos biturbohélices.

Air Nostrum tiene pedidos 10 ATR 72-600 con opciones sobre otros diez ejemplares.

Primul zbor al primului ATR 72-600 de la Air Nostrum

Primul ATR 72-600 al companiei regionale Air Nostrum, a efectuat in cursul zilei de ieri 12 martie 2012 primul sau zbor la Toulouse.

Cu mai mult de o luna de zile dupa ce a fost vopsit, cu motoarele montate si cu toate probele de sol executate, primul ATR 72-600 al companiei Air Nostrum, numarul de serie 995, a realizat ieri la miezul zilei primul sau zbor de proba de la Toulouse, locul de unde acest biturbopropulsor, a iesit de pe linia de montaj.

Air Nostrum va primi 10 ATR 72-600 cu optiuni pentru alte 10 avioane.

Sus In jos
MogaViorel-FL350
Airport Level
Airport Level



Numarul mesajelor : 66
Varsta : 30
Localizare : Madrid (MAD/LEMD)
Data de inscriere : 15/09/2011

Air Nostrum (YW / ANE) Empty
MesajSubiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE)   Air Nostrum (YW / ANE) EmptySam 31 Mar 2012, 13:29

Bine tradus.
Dar, va spun din experienta sa nu prea aveti incredere in cea ce cititii pe Fly News, nu are prea multa credibilitate si nu verifica informatia.
E mult mai bun Avion Revue
Numai bine.
Sus In jos
mihai
Flight Level 100
Flight Level 100
mihai


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 52
Data de inscriere : 09/03/2009

Air Nostrum (YW / ANE) Empty
MesajSubiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE)   Air Nostrum (YW / ANE) EmptyLun 04 Iun 2012, 10:34

MogaViorel-FL350 a scris:
Bine tradus.
Dar, va spun din experienta sa nu prea aveti incredere in cea ce cititii pe Fly News, nu are prea multa credibilitate si nu verifica informatia.
E mult mai bun Avion Revue
Numai bine.

Multumesc pentru " confirmarea " traducerii...doar esti " un auténtico español "

Informatiile pe care le-am preluat si tradus de pe Fly News, au fost verificate si apoi au fost postate aici. Din pacate, in ultima perioada nu am mai avut timp pentru a mai " aduce " informatii de pe " cielo de España y más allá "...cerul Spaniei si nu numai...

Multumesc inca o data si poate intr-o zi, ne vedem la un pahar de sangria si o poza...acolo langa gardul hangarelor Iberia, unul din locurile " observadores "...spotters...de pe Barajas Aeropuerto.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Air Nostrum (YW / ANE) Empty
MesajSubiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE)   Air Nostrum (YW / ANE) Empty

Sus In jos
 
Air Nostrum (YW / ANE)
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» incident aviatic la air nostrum (iberia regional)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Companii aeriene in strainatate - Airlines outside Romania-
Mergi direct la: