|
| Air Nostrum (YW / ANE) | |
|
+4mihai laurus Dylan mario antonio 8 participanți | Autor | Mesaj |
---|
mario antonio Membru activ
Numarul mesajelor : 1297 Varsta : 45 Localizare : Torino, Italia (TRN) Data de inscriere : 07/08/2008
| Subiect: Air Nostrum (YW / ANE) Mier 11 Aug 2010, 10:04 | |
| Ciao tuturor,
Din noiembrie Air Nostrum ar trebui sa opereze in contul Iberia rotatii saptamanale pe Otopeni. Asa ca apare ceva nou in obiective.
Njoy catching it! | |
| | | Dylan Moderator
Numarul mesajelor : 4876 Varsta : 53 Localizare : Suceava Data de inscriere : 15/04/2008
| Subiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE) Mier 11 Aug 2010, 13:12 | |
| Si daca tot vorbim de Air Nostrum sa bagam si o poza cu CRJ-ul 200, care a facut cursele KRP nu demult prin Romania. | |
| | | laurus Flight Level 400
Numarul mesajelor : 403 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 04/01/2008
| Subiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE) Mier 11 Aug 2010, 21:56 | |
| Super! Se mai diversifica traficul pe Otopeni. Pacat ca au fost nevoiti sa scada capacitatea.. Oricum, pare un drum destul de lung cu un CRJ900 (~3h 40 min) | |
| | | mihai Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 52 Data de inscriere : 09/03/2009
| Subiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE) Vin 02 Mar 2012, 22:51 | |
| Titlu: Air Nostrum despide el último Dash 8 / Air Nostrum se desparte de ultimul Dash 8Sursa: http://www.aviationcorner.net/news.asp?topic_id=183 Autor: Avion Revue Data: 02.03.201 - Citat :
- Air Nostrum despide el último Dash 8
Air Nostrum, la compañía franquiciada de Iberia para vuelos regionales, ha acelerado el proceso de modernización de su flota con la incorporación de nuevos aviones y la marcha de modelos de aeronave con las que ha venido operando.
En sólo ocho meses Air Nostrum rejuvenece en un año la edad de su flota. Si a finales de 2010 la media de los aviones operativos de la compañía era de 7,6 años, en estos momentos se ha rebajado a 7,3 años y en agosto, cuando se haya completado la incorporación de los nuevos ATR72-600, quedará reducida a 6,6 años.
Esta misma semana, Air Nostrum ha despedido la última unidad del modelo Dash 8 Q300, un turbohélice de cincuenta plazas que ha cubierto rutas interbaleares, de la península con Melilla y algunas transversales domésticos. Este modelo empezó a volar para Air Nostrum en febrero de 2001 sustituyendo progresivamente al Fokker 50 con el que inició su andadura la compañía.
La estrategia de la aerolínea se orienta ahora a aviones más modernos y de mayor número de plazas que mejoren el confort de los pasajeros durante el vuelo, dotados de las últimas innovaciones tecnológicas y que incrementen la rentabilidad al reducir el coste por asiento. De esta forma se aumentará la oferta de plazas en algunas rutas manteniendo un producto de varias frecuencias al día y a precios más bajos.
El año pasado se incorporaron a la flota siete CRJ 1000, el más moderno de los reactores del fabricante canadiense Bombardier; en febrero llegó un nuevo ejemplar de este modelo; y en abril Air Nostrum estrenará para Europa el ATR 72-600, avión del que en 2012 se recibirán cinco unidades.
El ATR 72-600 que Air Nostrum presentará al público europeo en los próximos meses ofrece, entre otras ventajas operativas, una aviónica de última generación en la cabina de los pilotos y un interior de la cabina de pasajeros totalmente renovado por el conocido diseñador Giuggiaro que incorpora iluminación led para hacer más agradable el entorno. También se ha incluido una aplicación electrónica sobre el motor que permite utilizar, cuando las condiciones del despegue lo aconsejen, un 5% de energía termodinámica adicional. Esta circunstancia proporciona un mayor rendimiento y facilita operar en pistas cortas, con altas temperaturas y en altitud. Air Nostrum, companie pentru zboruri regionale, a accelerat procesul de modernizare a flotei sale prin aducerea de noi aeronave si renuntarea la un tip de aeronave din flota sa. In numai 8 luni Air Nostrum doreste sa intinereasca cu un an, varsta flotei sale. Daca la sfarsitul anului 2010 media de varsta a avioanelor din companie era de 7.6 ani in acest moment s-a redus la 7.3 ani iar in luna august 2012 cand se va termina procesul de achizitie a noilor avioane ATR72-600, media de varsta va fi de 6.6 ani. In aceasta saptamana, Air Nostrum s-a despartit de ultimul avion Dash 8 Q300, un avion turbopropulsor cu 50 de locuri. Acest tip de avion s-a aflat in dotarea companiei din februarie 2001 si la vremea aceea a inlocuit treptat avionul Fokker 50. Acum, strategia companiei este de a achizitiona avioane mai moderne, cu un numar mai mare de locuri, care vor oferi pe durata zborului un bun confort pasagerilor vor fi dotate cu tehnologie de ultima ora si vor creşte profitabilitatea prin reducerea costurilor pe scaun. Prin aceasta se doreste cresterea ofertelor pe anumite rute, mentinerea frecventelor zilnice dar si a unor preturi cat mai mici. Anul trecut, compania a achizitionat 7 avioane CRJ 1000, cel mai modern turboreactor al producatorului canadian Bombardier. In luna februarie 2012 a achizitionat un alt avion CRJ 1000 iar in luna aprilie 2012 va achizitiona primul ATR 72-600, urmand ca pana la sfarsitul anului 2012 sa mai achizitioneze 5 avioane ATR 72-600. In perioada urmatoare Air Nostrum va prezenta ATR 72-600 care printre alte beneficii operationale prezinta, in cabina pilotilor o avionica de ultima generatie dar si un interior de cabină complet renovată, de către renumitul designer de Giuggiaro, cu un iluminat de tip LED pentru a crea un mediu cat mai placut. De asemenea, motorul avionului este echipat cu un dispozitiv electronic care permite in decolare cresterea puterii cu 5 %. Aceasta crestere oferă performanţe mai mari, permite operarea de pe piste scurte, in zone cu temperaturi ridicate dar şi la altitudine . P.S / Cred ca spaniola este o limba de mai putina circulatie internationala mai putin cunoscuta si de aceea mi-am propus, fara si sper a nu deranja sau supara, ca dupa fiecare articol sa efectuez si o mica traducere a acestuia. Sper sa nu dati cu paru'. Gracias... | |
| | | shouriken Administrator
Numarul mesajelor : 3451 Varsta : 69 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE) Sam 03 Mar 2012, 08:07 | |
| - mihai a scris:
- P.S / Cred ca spaniola este o limba de mai putina circulatie internationala mai putin cunoscuta si de aceea mi-am propus, fara si sper a nu deranja sau supara, ca dupa fiecare articol sa efectuez si o mica traducere a acestuia. Sper sa nu dati cu paru'. Gracias...
Multumim pentru traducere. Liviu | |
| | | Mengelaus Fotograf
Numarul mesajelor : 4083 Varsta : 42 Localizare : Cluj Napoca Data de inscriere : 23/06/2008
| Subiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE) Sam 03 Mar 2012, 09:46 | |
| Eu chiar am vrut sa te rog sa traduci Asa ca, multumim! | |
| | | kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE) Sam 03 Mar 2012, 21:03 | |
| Merci pentru traducere, nici eu n-as fi prins fara. | |
| | | mihai Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 52 Data de inscriere : 09/03/2009
| Subiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE) Mar 13 Mar 2012, 16:18 | |
| Titlu: Vuela el primer ATR 72-600 de Air Nostrum / Primul zbor al primului ATR 72-600 de la Air NostrumSursa: http://fly-news.es/aerolineas/vuela-el-primer-atr-72-600-de-air-nostrum/ Autor: Fly News Data: 13.03.2012 - Citat :
- Vuela el primer ATR 72-600 de Air Nostrum
El primer ATR 72-600 para Air Nostrum completó ayer día 12 de marzo su primer vuelo en Toulouse.
Más de un mes después de haber sido pintado, y una vez instalados los motores y completadas las pruebas funcionales en tierra, el primer ATR 72-600 para Air Nostrum, número de serie 995 realizó ayer al medio día su primer vuelo de prueba desde Toulouse, donde se encuentra la cadena de montaje de estos biturbohélices.
Air Nostrum tiene pedidos 10 ATR 72-600 con opciones sobre otros diez ejemplares. Primul zbor al primului ATR 72-600 de la Air Nostrum
Primul ATR 72-600 al companiei regionale Air Nostrum, a efectuat in cursul zilei de ieri 12 martie 2012 primul sau zbor la Toulouse. Cu mai mult de o luna de zile dupa ce a fost vopsit, cu motoarele montate si cu toate probele de sol executate, primul ATR 72-600 al companiei Air Nostrum, numarul de serie 995, a realizat ieri la miezul zilei primul sau zbor de proba de la Toulouse, locul de unde acest biturbopropulsor, a iesit de pe linia de montaj. Air Nostrum va primi 10 ATR 72-600 cu optiuni pentru alte 10 avioane. | |
| | | MogaViorel-FL350 Airport Level
Numarul mesajelor : 66 Varsta : 30 Localizare : Madrid (MAD/LEMD) Data de inscriere : 15/09/2011
| Subiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE) Sam 31 Mar 2012, 13:29 | |
| Bine tradus. Dar, va spun din experienta sa nu prea aveti incredere in cea ce cititii pe Fly News, nu are prea multa credibilitate si nu verifica informatia. E mult mai bun Avion Revue Numai bine. | |
| | | mihai Flight Level 100
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 52 Data de inscriere : 09/03/2009
| Subiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE) Lun 04 Iun 2012, 10:34 | |
| - MogaViorel-FL350 a scris:
- Bine tradus.
Dar, va spun din experienta sa nu prea aveti incredere in cea ce cititii pe Fly News, nu are prea multa credibilitate si nu verifica informatia. E mult mai bun Avion Revue Numai bine. Multumesc pentru " confirmarea " traducerii...doar esti " un auténtico español " Informatiile pe care le-am preluat si tradus de pe Fly News, au fost verificate si apoi au fost postate aici. Din pacate, in ultima perioada nu am mai avut timp pentru a mai " aduce " informatii de pe " cielo de España y más allá "...cerul Spaniei si nu numai... Multumesc inca o data si poate intr-o zi, ne vedem la un pahar de sangria si o poza...acolo langa gardul hangarelor Iberia, unul din locurile " observadores "...spotters...de pe Barajas Aeropuerto. | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Air Nostrum (YW / ANE) | |
| |
| | | | Air Nostrum (YW / ANE) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |