cipi_TM Membru activ
Numarul mesajelor : 1409 Varsta : 43 Localizare : Timisoara Data de inscriere : 04/10/2008
| Subiect: Procesul prăbuşirii unui avion Concorde începe după 10 ani de la accident Mar 02 Feb 2010, 15:11 | |
| Titlu: Procesul prăbuşirii unui avion Concorde începe după 10 ani de la accident Sursa: http://www.tion.ro/stiri/mapamond/articol/procesul-prabusirii-unui-avion-concorde-incepe-dupa-10-ani-de-la-accident/cn/news-20100202-10592657 Autor: *** Data: 02.02.2010 - Citat :
- Procesul prăbuşirii unui avion Concorde începe după 10 ani de la accident
Potrivit raportului de anchetă, tragedia a fost provocată de un fragmenet de titaniu desprins din fuselajul unui alt avion, care tocmai decolase. La aproape 10 ani, dosarul avionului Concorde prăbuşit la Paris la 25 iulie 2000 este adus în faţa justiţiei franceze. Accidentul aviatic s-a soldat cu moartea 113 oameni. În 2003, Concorde a fost retras din serviciu. Aeronava s-a prăbuşit la scurt timp după decolare peste un hotel situat la sud-vest de aeroport. 100 de pasageri, 9 membri de echipaj şi alte 4 persoane aflate la sol şi-au pierdut viaţa. Potrivit raportului de anchetă, tragedia a fost provocată de un fragmenet de titaniu desprins din fuselajul unui alt avion, care tocmai decolase. Bucata de metal a spart roţile trenului de aterizare al avionului Concorde. Fragmentele de cauciuc au lovit un rezervor al avionului, care a explodat. Potrivit acuzării, vinovată de accident este compania Continental Airline, proprietarea aparatului care a pierdut piesa de titaniu. Experţii au ridicat, totuşi, semne de întrebare asupra designului aeronavelor Concorde, ale căror cauciucuri au explodat în mai multe ocazii. | |
|
Boeing777-300 Fotograf
Numarul mesajelor : 857 Localizare : Macondo Data de inscriere : 02/12/2008
| Subiect: Re: Procesul prăbuşirii unui avion Concorde începe după 10 ani de la accident Mier 03 Feb 2010, 11:25 | |
| Sunt acuzati atat mecanicii de la Continental (care cica nu ar fi strans bine suruburile la banda aia de titaniu de pe marginea unuia dintre motoare, care a cazut si a sfasiat roata concordului) cat si cativa proiectanti care cica nu ar fi actionat sa schimbe ceea ce stiau ca este un punct mai slab ai concordului. dupa ca a cazut la Paris, toate concodurile au primit ranforsari in zona aripilor, au fost facute mai solide ptr a nu putea fi penetrate asa usor.
oricum ar fi, scoaterea concordului pe tusa mi s-a parut f trista. Construirea concordului a fost mai complexa decat trimiterea unei navete in spatiu (nu o spun eu ci gagii de la nasa). nu cred ca vom avea curand un avion supersonic de pasageri. | |
|