weekendul asta, mai exact in 18mai, a avut loc la Caransebes un miting Aerian sub egida Aeroclubului Romaniei, pentru a sarbatori deschiderea noului aeroclub Caransebes...
din nefericire, nu am reusit sa ajung acolo by air cu era initial programata chestia, intrucat, sambata avionul CTSW cu care trebuia sa merg, a fost "luat" de un client dornic de zbor.
dar, una peste alta am ajuns acolo pe caile rutiere ale patriei, si de aici incolo, las pozele sa vorbeasca
majoritatea pozelor le-am facut de pe balconul turnului...
pentru care vreau sa multumesc lui nea sandu, comandantul de la caransebes, si omul ca m-a lasat sa pilotez AN-2, chiar daca doar pentru cateva minute in jurul devei
pregatit de treaba...
planoarele in drum spre linia de avioane
YR-3920 (ex 392) planorul cu care am facut proba de 5 ore in 2004...
vechi si nou in acrobatia romaneasca
moving AN-2
extrele going to work
AN-2 si muntii
linia de extre
majoritatea aeronavelor participante
pazea ca vine Garibaldiii
formatie de doua extra 300L
si cum din doua extra se face unu... juma de secunda mai tarziu si unul prindeam
next time
formatie de oameni seriosi
and again
un unghi care mi-a placut foarte mult si pe care o sa il mai vedeti
nea simi pe spate cu 3920
minunatii acrobati, Gheorghita Stamate si Simion Campean(pe spate) in oglinda cu IS 28B2
IS 28B2 Zwilling
si un extra cocotat pe wilga
extra la aterizare
laci ferencz de la oradea aratand si el ce poate un B2
si pe spate
la aterizare din acelasi unghi care imi place
cine a zis ca un IAR 46 nu poate zbura si pe spate se inseala... desigur cu Stefan Toganel aka Togo la comenzi, si un AN-225 sta pe spate
frumoasa imagine sa vezi ca vine spre tine
arata mai mult a Bf-109 din unghiul asta
mandru ca am prins luminita
viraj strans cu AN-2
cand AN-2 se credea MiG 21...
formatia de 4 Extra gata de decolare
demonstrand ce pot baietii
si pot multe...
trenul acrobat Extra 300L soseste in gara pe linia 4...
siamezii polonezi- da stiu, AN-2 e rusesc ii stiu istoria, dar tot istoria ne spune ca avioanele din imagine sunt construite la PZL amandoua
viraje in formatie
si rasturnari in formatie
si catre hangar ca e destul pe azi...
o odihna bine meritata inainte de zborul catre casa fiecarei dintre aceste superbe aeronave
sper ca v-a placut ce am lucrat eu aici, si sper ca nu v-au plictisit comentariile
mitingul a fost unul reusit, in ciuda vantului care batea din dreapta chiar de la 90 de grade cu o viteza destul de mare si rafale urate... pilotii au fost la un nivel foarte bun si tin sa ii felicit pe toti pe aceasta cale
sper sa reusesc sa ajung si la clinceni pe 31 mai si poate acolo o sa ne vedem mai multi!
astept pareri sau comentarii
Adi D. zis virusu