Sa incep cu concluzia: a fost poate cel mai placut zbor al meu de pana acum.
BUD-CRL
Zbor: W6 221
Data: 28.12.2009
Aeronava: Airbus 320 HA-LPS
Load Factor: 100%
Plecare: 15.10 (intarziere 10 min)
Sosire: 17.05 (la timp)
Am sosit in terminalul 1 de la Ferihegy pe la 12.00, cu o ora inainte de inceperea check-in-ului. Timp destul pentru o vizita pe platforma teoretic inchisa iarna, dar practic deschisa, unde am petrecut vreo 30 de minute admirand ultimele pregatiri dinaintea decolarilor unui Wizz si unui Germanwings, plus decolarile si o serie de aterizari. Mai multe detalii nu am, intrucat aparatul meu foto (nu cine stie ce, dar singurul care m-ar fi ajutat sa le identific, avand in vedere distanta) si-a dat duhul. Motiv pentru care am fost nevoit sa imprumut ulterior altul, de la un prieten alaturi de care am zburat.
Check-in-ul, inceput cu o mica intarziere, a mers rapid, asa ca am avut ceva de asteptat pana la imbarcare. Am trecut de controale, am mai urmarit cateva decolari prin geam, iar pe la 14.40 eram deja in primul autobuz spre avion. Mi-am ales locul 8A – habar nu am de ce – decizie pe care am regretat-o o vreme, dar nu prea mult timp. Dupa ce s-a umplut avionul si si-au ocupat toti pasagerii locurile (aici au fost ceva mici probleme cu doua persoane care au fost nevoiti sa se desparta din cauza lipsei de locuri libere alaturate), am pornit in aventura de doua ore spre CRL (Charleroi Bruxelles Airport Sud).
Decolarea de pe pista 31 L a fost foarte pe gustul meu, poate putin cam brusca pentru altii
, apoi a urmat un mic survol deasupra Budapestei si zborul spre vest (conform capitanului, pe la Gyor, Viena, Linz, Munchen, Nurnberg, Frankfurt, Luxemburg) si apoi coborarea spre Charleroi. Avand in vedere vremea excelenta, totul a functionat perfect, reusind chiar sa recuperam intarzierea de la decolare in ciuda unui vant puternic din fata.
Aterizarea pe pista 25 la Charleroi a fost extrem de placuta, iar in drum spre terminal am avut parte de cateva mici surprize: o decolare a Wizz-ului spre BBU, o priveliste asupra lucrarilor la a doua pista si golirea aproape instantanee a platformei pe care erau doua Ryanair (companie care efectueaza cam 75% din zborurile de aici) si un Jet Air Fly. Din avion am plecat spre jos in terminal, unul destul de “simplu”, asemanator cu cele de la CLJ, dar cu mult mai multa agitatie. Am asteptat cam 15 minute bgajele si dusi am fost spre Bruxelles (22 de euro un bilet dus-intors cu autocarul pana in Gare du Midi – “plimbare” de aproximativ 50 de minute).
Banuiesc ca v-am plictisit deja cu atatea vorbe, asa ca las imaginile (cate sunt) sa vorbeasca despre zbor. Scuze de pe acum de calitatea unora, avand in vedere ca sunt facute cu o “sapuniera” cam slabuta.
Alinierea pentru decolare pe 31L
Ferihegy
Lacul Balaton (cred), plus regrete fata de locul ales. Evident, din cauza soarelui aproape orbitor
Un prim tovaras de “drum”
Alpii cu putina zapada, dar cu destui nori deasupra
Cate ceva despre statiunea Baisoara in revista companiei Wizz Air
Un nou tovaras…
Close call
Regretele referitoare la loc au disparut ca prin minune cand a apus soarele
Touchdown
Lucrari la pista
HA-LPS
Partea a doua urmeaza dupa ce revin la Cluj.
PS: Alex_tm, merci pentru recomandarea cu parcarea de langa aeroportul din Budapesta