ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Carpatair (V3 / KRP)

In jos 
+98
Andrei_RC
allex
andrei1601
TK
fishbed
fularU
shouriken
slobozaure
Balki
bogdan17
vishzu
B773-R
Tudor_p
oldblueeyes
NATO
razvangugila
mariusoctavian1
fly_emirates
cata_124
tm89sky
Todd is Back
adrian deva
MRares
valir
46Pilot
LeCCa
iulianfly
transporter
flaviu
schumi
AIR06
narcisss
Steve Darke
robert24
danutztgv16
Raduq
Celestin
k0b3
alex_xy
Griff
CDA
YR-197
etravel
alinushi
MrJack
GAC
minny
strainu
felix
Justme
aero
raduvisitor
cristi_avb
neagu_laurentiu
Skylink
nicolaemarcu@ymail.com
valavia
dc9northwest
Daniel
Miţă_KRP
puma330
kampfmaschine
lucian21
B32fly
Mengelaus
lrbc
silver
mario antonio
Alex_tm
GYN
claudiup
YR-SND
atr_42_500
gaudi
cipi_TM
tataie2010
arianne
CalinCLJ
VIC
Edi
eugen
alexandru
Virusu
Voicu
Dylan
Eurofighter
laurus
llobregat
Capt_Vio
hayabusa
free_flow77
Thomas
andreos18
ovidiu51
bobocell
gabi-737
RATus
Nic
102 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 29  Urmatorul
AutorMesaj
MrJack
Airport Level
Airport Level
MrJack


Numarul mesajelor : 65
Varsta : 42
Localizare : Bucureşti
Data de inscriere : 11/04/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyVin 22 Oct 2010, 15:13

Alex_tm a scris:
Au lansat site`ul si in limba Rusa!

http://www.carpatair.com/ru

Alex

Şi tot nu am scăpat de domnişoara aceea de pe prima pagină....

Chiar m-am plictisit de ea Smile)
Sus In jos
Alex_tm
Moderator
Alex_tm


Numarul mesajelor : 1835
Varsta : 34
Localizare : TIMISOARA - BANAT
Data de inscriere : 15/01/2009

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyVin 22 Oct 2010, 15:15

MrJack a scris:
Alex_tm a scris:
Au lansat site`ul si in limba Rusa!

http://www.carpatair.com/ru

Alex

Şi tot nu am scăpat de domnişoara aceea de pe prima pagină....

Chiar m-am plictisit de ea Smile)

Bine zici!
Sus In jos
http://fanviola.piczo.com/?cr=5
Vizitator
Vizitator




Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyVin 22 Oct 2010, 17:30

Zborul de dimineata din OTP se zboara de ani de zile de luni pana sambata cu retur dupa masa. Chiar daca si Tarom-ul are aproape la aceleasi ore, cea de-a 2-a frecventa zilnica a fost introdusa mai mult ca sigur ratiuni operationale ca aveau nevoie de inca un avion pe Bucuresti in timpul zilei pentru programul de vara.
In programul de iarna toate conmpaniile mai reduc din operare. acelasi lucru s-a intamplat si cu Taromul care a renuntat la OTP-VCE, sau Lufthansa care a anulat pe iarna OTP-Milano. Carpatair a mai restrains probabil operarea pe Bucuresti pt ca nu mai are nevoie de inca un avion in plus/zi. Ce credeti ca poate castiga Tarom din zboruri interne in afara de popularitate ???? Din tarife de 40 eur+TAXe ce au inclus 24% TVA???
Sus In jos
etravel
Flight Level 100
Flight Level 100



Numarul mesajelor : 102
Varsta : 52
Localizare : Snagov :)
Data de inscriere : 03/02/2008

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptySam 23 Oct 2010, 11:13

HighFly a scris:
Ce credeti ca poate castiga Tarom din zboruri interne in afara de popularitate ???? Din tarife de 40 eur+TAXe ce au inclus 24% TVA???

Stai ca nu e chiar asa, sunt si tarife mari, chiar mult mai mari, mi-a dat la o cautare peste 100 euro BUH-STR cu intoarcere a doua zi.
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptySam 23 Oct 2010, 23:07

HighFly a scris:
Zborul de dimineata din OTP se zboara de ani de zile de luni pana sambata cu retur dupa masa. Chiar daca si Tarom-ul are aproape la aceleasi ore, cea de-a 2-a frecventa zilnica a fost introdusa mai mult ca sigur ratiuni operationale ca aveau nevoie de inca un avion pe Bucuresti in timpul zilei pentru programul de vara.
In programul de iarna toate conmpaniile mai reduc din operare. acelasi lucru s-a intamplat si cu Taromul care a renuntat la OTP-VCE, sau Lufthansa care a anulat pe iarna OTP-Milano. Carpatair a mai restrains probabil operarea pe Bucuresti pt ca nu mai are nevoie de inca un avion in plus/zi. Ce credeti ca poate castiga Tarom din zboruri interne in afara de popularitate ???? Din tarife de 40 eur+TAXe ce au inclus 24% TVA???

Maestre , tu vorbesti de zborul de hub. Ala a existat si va exista (sincer , nu stiu de ce) . KRP facea 2 zboruri TSR-OTP inafara acelui zbor. Nu era simplu zbor de pozitionare , sau mai bine spus nu era NUMAI asa ceva.
Cat priveste remarca ta legata de ROT , esti complet inafara problemei. Tarom are doua destinatii "cash cow" pe interne , astea sunt OTP-TSR si OTP-CLJ. Tariful mentionat de tine e 1-2 locuri pe zbor . Tu uiti ca un ATR isi acopera costurile la 1 ora de zbor undeva pe la 2000-2200 euro , si atunci un tarif MEDIU de 60-65 euro / sens e mai mult decat acoperitor. Zborurile astea (la TSR si CLJ) sunt cu LF peste 90% , indiferent de zborul din zi sau ziua din saptamana. Daca vorbim de zborurile cu 737 / 318 , situatia e chiar mai buna , 65 e chiar un pret cu care ROT face profit frumusel pe sens.
Sus In jos
Miţă_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 222
Varsta : 29
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyDum 24 Oct 2010, 10:35

CalinCLJ a scris:
Zborurile astea (la TSR si CLJ) sunt cu LF peste 90% , indiferent de zborul din zi sau ziua din saptamana. Daca vorbim de zborurile cu 737 / 318 , situatia e chiar mai buna , 65 e chiar un pret cu care ROT face profit frumusel pe sens.

Desi este cam off-topic vreau sa te intreb de unde ai auzit de un grad de incarcare de 90%, indiferent zbor Question
Stiu din proprie experienta ca nu foarte des este LF peste 90% Spre exemplu ultima data cand am zburat la OTP (24 August), cu zborul de dimineata, operat cu A318 au fost 73 de persoane, deci un LF de 63% (si e unu din cele mai pline zboruri pe aceasta ruta). Iar la intoarcere, peste o saptamana, cu zborul de la 12.55, operat cu ATR42 au fost 26 de persoane la bord, adica LF de 54%
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf
Mengelaus


Numarul mesajelor : 4083
Varsta : 42
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyDum 24 Oct 2010, 10:55

Mita, hai sa spunem asa: In marea majoritate a cazurilor LF pe intern este de peste 90%. Multumit?
Sus In jos
Miţă_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 222
Varsta : 29
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyDum 24 Oct 2010, 10:59

Mengelaus a scris:
Mita, hai sa spunem asa: In marea majoritate a cazurilor LF pe intern este de peste 90%. Multumit?

Aici nu este in nici un caz vorba de multumire sau nemultumire...
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf
Mengelaus


Numarul mesajelor : 4083
Varsta : 42
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyDum 24 Oct 2010, 11:02

Pai scuze, dar asa a sunat mesajul tau de mai sus... Intr-adevar se intampla sa fie LF de 60% sau de 70% ( cu toate ca in ultima luna nu cred ca s-a intamplat) dar in principiu cursele sunt ghiftuite.
Sus In jos
Miţă_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 222
Varsta : 29
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyDum 24 Oct 2010, 11:09

Mengelaus a scris:
Pai scuze, dar asa a sunat mesajul tau de mai sus... Intr-adevar se intampla sa fie LF de 60% sau de 70% ( cu toate ca in ultima luna nu cred ca s-a intamplat) dar in principiu cursele sunt ghiftuite.

Bine!...ai si tu dreptate... dar chiar nu cred ca am avut asa un "ghinion" sa nimeresc chiar eu, si la dus si la intors cursa cu un grad de incarcare mai mic...mai ales ca nu ar fi prima data!

P.S. Hai sa o lasam balta, ca de contrazis ne putem contrazice la nesfarsit Smile
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyDum 24 Oct 2010, 11:41

Draga Mita_KRP,
Crede-ma ca stiu ce spun . LF mediu pe cursele la TSR si la CLJ , pe sezon , trece binisor de 85%. Realizezi si tu ca nu calculezi rentabilitatea sau nu a unei curse dupa curse punctuale , ci dupa minim un sezon (bine , JOR mai ales uneori ia masuri neintelese , dupa 1-2 luni de operare , ca si cum ar fi semnificative datele ) . Daca doresti sa iti ofer date legate de costuri vs venituri , da-mi un PM , vorbim acolo. Tineam doar sa certific , inca o data , ca destinatiile TSR si CLJ sunt destinatii EXPLOATABILE si pot fi cele doua destinatii interne unde orice alta companie inafara ROT sa aiba succes. Asta daca stie CUM !
Sus In jos
Justme
Airport Level
Airport Level
Justme


Numarul mesajelor : 34
Varsta : 42
Localizare : LSZH/ZRH
Data de inscriere : 18/07/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyLun 25 Oct 2010, 12:07

claudiup a scris:
Baietii astia de la Carpat lucreaza dupa propriul fus orar!
Taica-miu a plecat acum doua saptamani la Bologna si s-a intors ieri seara. La ambele curse... intarziere o ora! parca era totul programat... pana si explicatia! la plecare, serviciile aeroportuare ale OTP sunt mai slabe duminica si nu au alimentat la timp( LOOOOOOOOOOOLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!11 ) si la intoarcere... vremea capricioasa de la Bologna(o ploicica) se ingreuneaza decolarea... la intoarcere au folosit un avion al Moldavian

Salut Claudiu,

Referitor la intarzierea cursei OTP-BLQ: orice aeroport din Romania lucreaza cu personal redus in zilele de duminica; sigur ca asta nu inseamna ca intarzierile ar trebui acceptate pentru ca este problema aeroporturilor cum isi gestioneaza serviciile de handling si forta de munca. Daca o companie primeste un slot de operare intr-o anumita zi si si intr-un anumit interval de timp pe un aeroport, atunci aeroportul ar trebui sa garanteze ca serviciile pot fi asigurate in timp, ceea ce, din pacate, nu se intampla tot timpul. In acea zi, alimentatorul a ajuns cu intarziere la aeronava, din motive numai de el stiute si a generat intarzierea despre care vorbesti.

Referitor la intarzierea cursei BLQ-OTP: intarzierea a fost cauzata de conditiile meteo de ruta, in sensul ca timpul de zbor al cursei tur OTP-BLQ a fost mult mai mare decat cel estimat si astfel a fost intarziat si returul BLQ-OTP (care este efectuat cu aceeasi aeronava, normal). Pe tronsonul OTP-BLQ conditiile meteo pe ruta au fost foarte defavorabile, au trebuit ocolite anumite zone si astfel s-a ajuns la intarziere. In aviatie poti remedia orice, probleme tehnice, probleme de handling...dar vremea nu poate fi driblata, in niciun fel. Iar cand ne referim la vreme, nu ne gandim doar la ce conditii sunt la sol....la ce vedem noi afara. Faptul ca pasagerii au fost informati, din cate spui tu, ca decolarea a fost ingreunata din cauza conditiilor meteo de la BLQ, este problema firmei de PAX handling de la BLQ. Sunt convins ca nimeni de la V3 nu le-a spus sa transmita aceste informatii pasagerilor. Numai ca italienilor le place sau le este mai usor sa minta, ca sa scape de nemultumirea si de comentariile pasagerilor.

As vrea sa inchei spunand ca cei care platesc biletul au dreptate sa fie nemultumiti de intarzieri, indiferent ca acestea sunt provocate de cauze mai mult sau mai putin obiective...si totusi, nu este cazul sa generalizam prin afirmatii de genul "Carpatair lucreaza dupa propriul fus orar". Pot sa-ti demonstrez ca 99% din cursele OTP-BLQ-OTP au fost operate in timp.

O zi buna!
Sus In jos
Justme
Airport Level
Airport Level
Justme


Numarul mesajelor : 34
Varsta : 42
Localizare : LSZH/ZRH
Data de inscriere : 18/07/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyLun 25 Oct 2010, 12:34

Miţă_KRP a scris:
Carpatair anuleaza iarasi zborurile introduse in aceasta primavara pe ruta TSR - OTP (de data asta cred ca definitiv sau cel putin pana la vara).
Totusi nu inteleg politica V3, adica tot scoti si bagi un zbor in orar in loc sa il menti sau sa-l scoti definitv daca nu este profitabil Mad Altfel pasagerii de ce sa cumpere Question ..ca sa stea cu frica-n san daca se anuleaza sau nu cursa... Question
Poate ne ajuta cu niste explicatii Justme... Smile

Salut Mita,

Chiar crezi ca am explicatii pentru orice? Very Happy

In alta ordine de idei...se pot spune multe despre V3, bune si rele, ca despre oricare alta companie din industria aviatiei. Ceea ce nu se poate contesta niciodata este politica de revenue-management si, in general, modul in care a fost condusa aceasta companie pentru a ajunge la dezvoltarea de astazi . Pentru ca realitate sta in felul urmator: cu unsprezece ani in urma au inceput operarea cu o aeronava BAC inchiriata, iar acum flota lor numara 16 aeronave (le exculd aici pe cele doua inmatriculate MDV), ceea ce eu cred ca nu e putin; in anul 2008 compania s-a confruntat cu doi "inamici" de calibru: criza financiara si aparitia WIZZ pe TSR. Si totusi V3 a rezistat si mai mult, iti spun din surse sigure ca nu au intarziat niciodata, dar absolut niciodata, cu plata salariilor, nici macar o zi (spre deosebire de altii).

Asadar, permite-mi sa cred ca oamenii stiu ce fac si fac destul de bine ceea ce stiu Smile

Iti doresc o saptamana superba!

PS: astept invitatia ta la o bere si mai povestim, asta daca ma aflu prin TSR Very Happy

LED: nimic nu este definitiv in aviatie!


Ultima editare efectuata de catre Justme in Lun 25 Oct 2010, 12:47, editata de 1 ori
Sus In jos
Justme
Airport Level
Airport Level
Justme


Numarul mesajelor : 34
Varsta : 42
Localizare : LSZH/ZRH
Data de inscriere : 18/07/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyLun 25 Oct 2010, 12:45

CalinCLJ a scris:
HighFly a scris:
Zborul de dimineata din OTP se zboara de ani de zile de luni pana sambata cu retur dupa masa. Chiar daca si Tarom-ul are aproape la aceleasi ore, cea de-a 2-a frecventa zilnica a fost introdusa mai mult ca sigur ratiuni operationale ca aveau nevoie de inca un avion pe Bucuresti in timpul zilei pentru programul de vara.
In programul de iarna toate conmpaniile mai reduc din operare. acelasi lucru s-a intamplat si cu Taromul care a renuntat la OTP-VCE, sau Lufthansa care a anulat pe iarna OTP-Milano. Carpatair a mai restrains probabil operarea pe Bucuresti pt ca nu mai are nevoie de inca un avion in plus/zi. Ce credeti ca poate castiga Tarom din zboruri interne in afara de popularitate ???? Din tarife de 40 eur+TAXe ce au inclus 24% TVA???

Maestre , tu vorbesti de zborul de hub. Ala a existat si va exista (sincer , nu stiu de ce) . KRP facea 2 zboruri TSR-OTP inafara acelui zbor. Nu era simplu zbor de pozitionare , sau mai bine spus nu era NUMAI asa ceva.
Cat priveste remarca ta legata de ROT , esti complet inafara problemei. Tarom are doua destinatii "cash cow" pe interne , astea sunt OTP-TSR si OTP-CLJ. Tariful mentionat de tine e 1-2 locuri pe zbor . Tu uiti ca un ATR isi acopera costurile la 1 ora de zbor undeva pe la 2000-2200 euro , si atunci un tarif MEDIU de 60-65 euro / sens e mai mult decat acoperitor. Zborurile astea (la TSR si CLJ) sunt cu LF peste 90% , indiferent de zborul din zi sau ziua din saptamana. Daca vorbim de zborurile cu 737 / 318 , situatia e chiar mai buna , 65 e chiar un pret cu care ROT face profit frumusel pe sens.

Salut Calin,

KRP a facut un zbor si nu doua, in afara celui de HUB. E vorba de 201-202 TSR-OTP-TSR. Asa cum a scos in evidenta si HighFly, acest zbor a fost introdus din mai multe motive si sincer, nu cred ca a mers rau, cu mici exceptii, din punct de vedre LF. O regula de baza a operarii este sa-ti asiguri rezerve (de aeronava, de echipaj) viabile, pe care sa le poti activa imediat in caz de iregularitati, fara sa pozitionezi aiurea aeronave goale. Aceasta cursa a avut scopul ei, iar eu cred ca va fi reintrodusa pe viitor.

O zi buna!
Sus In jos
YR-197
Flight Level 400
Flight Level 400
YR-197


Numarul mesajelor : 799
Varsta : 62
Localizare : Arad
Data de inscriere : 08/10/2009

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyLun 25 Oct 2010, 12:46

Justme a scris:
Salut Mita,
PS: astept invitatia ta la o bere si mai povestim Very Happy
Miţă_KRP
Airport Level
Airport Level
Numarul mesajelor: 97
Varsta: 15
Localizare: Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere: 12/02/2010
... rendeer
Sus In jos
Justme
Airport Level
Airport Level
Justme


Numarul mesajelor : 34
Varsta : 42
Localizare : LSZH/ZRH
Data de inscriere : 18/07/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyLun 25 Oct 2010, 13:26

YR-197 a scris:
Justme a scris:
Salut Mita,
PS: astept invitatia ta la o bere si mai povestim Very Happy
Miţă_KRP
Airport Level
Airport Level
Numarul mesajelor: 97
Varsta: 15
Localizare: Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere: 12/02/2010
... rendeer

OFF TOPIC: nu trebuie sa fie neaparat cu alcool Laughing
Sus In jos
Miţă_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 222
Varsta : 29
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyLun 25 Oct 2010, 19:50

Justme a scris:
Miţă_KRP a scris:
Carpatair anuleaza iarasi zborurile introduse in aceasta primavara pe ruta TSR - OTP (de data asta cred ca definitiv sau cel putin pana la vara).
Totusi nu inteleg politica V3, adica tot scoti si bagi un zbor in orar in loc sa il menti sau sa-l scoti definitv daca nu este profitabil Mad Altfel pasagerii de ce sa cumpere Question ..ca sa stea cu frica-n san daca se anuleaza sau nu cursa... Question
Poate ne ajuta cu niste explicatii Justme... Smile

Salut Mita,

Chiar crezi ca am explicatii pentru orice? Very Happy

In alta ordine de idei...se pot spune multe despre V3, bune si rele, ca despre oricare alta companie din industria aviatiei. Ceea ce nu se poate contesta niciodata este politica de revenue-management si, in general, modul in care a fost condusa aceasta companie pentru a ajunge la dezvoltarea de astazi . Pentru ca realitate sta in felul urmator: cu unsprezece ani in urma au inceput operarea cu o aeronava BAC inchiriata, iar acum flota lor numara 16 aeronave (le exculd aici pe cele doua inmatriculate MDV), ceea ce eu cred ca nu e putin; in anul 2008 compania s-a confruntat cu doi "inamici" de calibru: criza financiara si aparitia WIZZ pe TSR. Si totusi V3 a rezistat si mai mult, iti spun din surse sigure ca nu au intarziat niciodata, dar absolut niciodata, cu plata salariilor, nici macar o zi (spre deosebire de altii).

Asadar, permite-mi sa cred ca oamenii stiu ce fac si fac destul de bine ceea ce stiu Smile

Iti doresc o saptamana superba!

PS: astept invitatia ta la o bere si mai povestim, asta daca ma aflu prin TSR Very Happy

LED: nimic nu este definitiv in aviatie!

De acord in totalitate cu tine, dar nu pricep exact legatura a ceea ce am intrebat eu, cu inamicii carora le-a rezistat si plata la timp a salariilor angatilor companiei...!? Eu ma refeream si la genu asta de zbor, care este intodus cu un anumit scop si nu neaparat din faptul ca s-au vrut face bani... In concluzie este anulat ori decate ori este nevoie de acea aeronava din motive tehnice sau operationale, ceea ce nu prea pica bine clientului care a cumparat bilet la cursa initiala (tatalui meu i-a fost anulata o cursa), atat mai mult cu cat in TSR au facut si o gramada de campanii publicitatre la acest nou zbor (chiar si la televiziunea locala sau posturi de radio) si toate astea ca jumatate din timp sa fie anulat pentru ca era nevoie de aeronava pe alte rute.

P.S: Sigur, acept invitatia de a te invita la o bere...fara alcool Crying or Very sad
P.P.S: Da chiar le stii pe toate...cel putin la acest topic!
P.P.P.S: Si restu'...ce va intere pe voi ca am 15 ani??? Very Happy
Sus In jos
YR-197
Flight Level 400
Flight Level 400
YR-197


Numarul mesajelor : 799
Varsta : 62
Localizare : Arad
Data de inscriere : 08/10/2009

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyLun 25 Oct 2010, 20:24

Miţă_KRP a scris:
P.P.P.S: Si restu'...ce va intere pe voi ca am 15 ani??? Very Happy
La 15 ani si una luna am inceput zborul... bounce
Bafta la toata lumea...!
lol!
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf
Mengelaus


Numarul mesajelor : 4083
Varsta : 42
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyLun 25 Oct 2010, 22:46

Alo baietii!! Un pic mai usurel cu off-topicul ca ne suparam Razz
Sus In jos
Justme
Airport Level
Airport Level
Justme


Numarul mesajelor : 34
Varsta : 42
Localizare : LSZH/ZRH
Data de inscriere : 18/07/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyLun 25 Oct 2010, 23:46

@Mita_KRP

Inteleg perfect pozitia platitorului de bilet si ii dau dreptate. Din pacate, oricat ne-am dori, fie in calitate de prestator de servicii, fie in calitare de client, sa eliminam intarzierile, iregularitatile si problemele, acest lucru nu este mereu posibi. Te rog insa sa ma crezi ca zborul in cauza nu este anulat oricand si in orice conditii, iar primul lucru care se ia in considerare este LF-ul...abia apoi se cauta solutii, iar anularea este ultima care se ia in calcul...stiu ca nu pare, dar chiar asa stau lucrurile. Intrebarea ta este una pusa cu sens. Am incercat sa-ti raspund scotand in evidenta faptul ca nimic nu este intamplator si, in general, nu se lucreaza "la noroc", sperand ca o anumita cursa va merge...

@Mengelaus

Scuze pentru off topic, de la mine a inceput, eu am deviat discutia Smile

O seara buna tutror!
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ



Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 61
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyMar 26 Oct 2010, 13:13

Justme a scris:
@Mita_KRP

Inteleg perfect pozitia platitorului de bilet si ii dau dreptate. Din pacate, oricat ne-am dori, fie in calitate de prestator de servicii, fie in calitare de client, sa eliminam intarzierile, iregularitatile si problemele, acest lucru nu este mereu posibi. Te rog insa sa ma crezi ca zborul in cauza nu este anulat oricand si in orice conditii, iar primul lucru care se ia in considerare este LF-ul...abia apoi se cauta solutii, iar anularea este ultima care se ia in calcul...stiu ca nu pare, dar chiar asa stau lucrurile. Intrebarea ta este una pusa cu sens. Am incercat sa-ti raspund scotand in evidenta faptul ca nimic nu este intamplator si, in general, nu se lucreaza "la noroc", sperand ca o anumita cursa va merge...

@Mengelaus

Scuze pentru off topic, de la mine a inceput, eu am deviat discutia Smile

O seara buna tutror!

Ceea ce spui tu , Justme , ".....primul lucru care se ia in considerare este LF-ul...." , este ceva ce nu o sa inteleg niciodata. Nu am de ce sa pun la indoiala veridicitatea celor spuse de tine , dar ideea in sine mi se pare ciudata si neproductiva.
Adevarul este ca , de prea multe ori , atat KRP cat si JOR actioneaza pompieristic. Cand lansezi o cursa sau o noua frecventa , trebuie sa te bazezi pe ceva. Se fac studii care se intind pe luni de zile (ca sa nu spun mai mult) , se studiaza piata , se tatoneaza , se creeaza modele de simulare , si abia apoi lansezi. Iar cand ai lansat , e OBLIGATORIU sa creezi o stare de predictibilitate pentru ca potentialul client care cumpara azi un bilet , basandu-se pe realitatea de azi , sa nu se confrunte cu anulari "din motive operationale". Acest "anunt" e cel mai pervers si cel care creeaza cea mai mare frustrare.
In ceea ce priveste dezvoltarea KRP , aici avem viziuni total diferite. Eu tot folosesc o expresie care e caracteristica situatiei KRP , si anume "incremenire in proiect". Asa mi se pare mie , asa vad eu "dezvoltarea" acestei companii. Aveam sperante mari , credeam ca KRP va evolua , din pacate pentru mine a "involuat" : destinatii interne lasate balta ( OMR , SUJ , TGM , SCV iarna ) un imobilism suparator in politica de hub (de ce cursa unica din hub si nu o diversificare orara? ) , folosirea des a politicii de short-wet-lease care sigur , aduce bani siguri , dar limiteaza posibilitati de dezvotare a network-ului , etc. A pierdut , in timp , piete importante ( piata CLJ de exemplu , dar nu numai ) , nu a castigat NIMIC . Insistenta pe spatiul ex-sovietic (laudata de tine) e doar o problema de moment care va cadea la fel de brusc cum a aparut . Nu vorbesc de politica de tarife care e absolut ridicola.
Ok , asta aduce bani (oare?) . rezultatele financiare sunt insa departe de ce se putea , eu daca eram actionar ma aratam extrem de deranjat de scaderea cifrei de afaceri atat de drastic.

O mica corectura : din cate stiu , KRP a inceput ca VegAir , cu un Yak40 de la CLJ , zburand 2/7 CLJ-VRN. Nu a zburat niciodata BAC pentru KRP.
Sus In jos
Justme
Airport Level
Airport Level
Justme


Numarul mesajelor : 34
Varsta : 42
Localizare : LSZH/ZRH
Data de inscriere : 18/07/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyMar 26 Oct 2010, 13:55

Salut Calin,

Respect punctul tau de vedere.
In ce priveste piata sovietica, nu eu am laudat-o, ci altcineva de pe forum, insa sunt de acord ca merge foarte bine si nu vad de ce nu ar fi exploatata..
Cred totusi ca nu m-am exprimat eu bine: am vrut sa evidentiez faptul ca in momentul cand se pune problema anularii unei curse, primul lucru care se ia in calcul este LF-ul, in sensul ca daca sunt mai mult de 5-6 PAX, niciodata nu se anuleaza....din cate stiu eu, cei de la V3 incearca mereu sa nu-si bata joc de pasageri, pentru ca in fond si la urma urmei pasagerii sunt cei care le platesc salariile
In ceea ce priveste inceputurile, este vorba de YAC si nu de BAC. Imi cer scuze pentru informatia eronata.

O zi buna iti doresc!
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine


Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyLun 01 Noi 2010, 13:23

Titlu: Carpatair a adus peste 200 de turisti straini in Transilvania de Halloween
Sursa: dailybusiness
Autor: ***
Data: 01.11.2010

Citat :
Carpatair a adus in Romania peste 200 de turisti din Italia si Germania in weekend-ul de Halloween printr-o campanie derulata in perioada 12 octombrie-2 noiembrie 2010, a anuntat luni compania aeriana.
Campania a inclus bilete de avion la tarife incepand de la 78 euro+taxe (dus-intors) pentru zboruri cu plecare din cele doua tari catre 3 destinatii din Romania.

Din numarul total al turistilor care au ales Romania prin Carpatair ca destinatie de Halloween, 60% au provenit din Italia, iar 40% din Germania. Majoritatea au ales sa stea 3 zile, principalele destinatii vizitate fiind Castelul Bran si vechiul orasul medieval Sighisoara.

"Week-end de Halloween in Transilvania este prima campanie dintr-un program mai amplu prin care dorim sa crestem turismul de tip incoming", a declarat Paula Ardelean, vice-presedinte marketing & vanzari.

"Rezultatele inregistrate pentru acest week-end sunt incurajatoare in conditiile in care singurele instrumente de promovare ale campaniei in exterior au fost websitul companiei si retelele sociale. Destinatiile promovate si preturile au fost suficient de puternice pentru a-i aduce pe turistii straini in zona Sighisoarei si a Branului", a adaugat Ardelean.

Promotia de Halloween a fost valabila pentru zborurile din 8 orase din Italia (Ancona, Bari, Bologna, Florenta, Venetia, Verona, Milan-Bergamo, Roma-Fiumicino) si 3 din Germania (Dusseldorf, Munchen, Stuttgart) catre Bucuresti, Timisoara si Sibiu.

Pe perioada iernii, Carpatair isi largeste operatiunile din Bacau prin lansarea a trei noi zboruri directe catre destinatii din Italia: Roma (Fiumicino), Torino, Milano (Bergamo). Compania isi consolideaza astfel pozitia de lider pe ruta Italia, avand cele mai multe destinatii operate si cu cele mai multe zboruri/saptamana, potrivit datelor proprii.

Carpatair opereaza pe piata companiilor aeriene de linie din Romania, alaturi de jucatori precum Tarom, Lufthansa, Air France, AlItalia, British Airways si Malev.

Infiintata in 1999, Carpatair este in prezent cea mai mare companie aeriana regionala din Europa de Sud-Est operand in principal pe piete regionale de nisa. Carpatair opereaza in prezent pe 10 aeroporturi interne si 18 aeroporturi externe. Numarul total al zborurilor regulate operate de companie este de peste 360 de zboruri/saptamana spre 30 de destinatii din 6 tari. Din 2009 Carpatair a inceput procesul de extindere a operatiunilor in tara prin lansarea de zboruri directe spre Italia din Bucuresti-Otopeni si Craiova.
Sus In jos
Miţă_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200



Numarul mesajelor : 222
Varsta : 29
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyJoi 04 Noi 2010, 15:29

Titlu: Carpatair opereaza din 16 noiembrie pe cel mai apropiat aeroport de Milano
Sursa: dailybusiness.ro
Autor: -
Data: 04. Nov. 2010

Citat :
Carpatair opereaza din 16 noiembrie pe cel mai apropiat aeroport de Milano
Carpatair va opera din 16 noiembrie de pe Aeroportul Linate din Milano, cel mai apropiat de orasul italian, fiind situat la 8 km departare fata de centrul acestuia, a anuntat joi compania aeriana.
Reprezentantii Carpatair au precizat de astfel ca aceasta este singura companie romaneasca careia ii este deschis accesul de a opera de pe Aeroportul Linate din Milano.

"Pe langa Linate, traficul aerian cu destinatia Milano mai este deservit si de alte 2 aeroporturi, situate insa la distante considerabile fata de oras: Aeroportul Malpensa, la 48 de km de Milano si Aeroportul Bergamo-Orio Al Serio, la 53 de km de Milano", au precizat reprezentantii Carpatair.

Compania locala se lanseaza pe aeroportul Linate initial cu 4 zboruri saptamanale directe Bucuresti-Milano, urmand ca de la 1 decembrie sa opereze zboruri zilnice pe aceasta destinatie.

"Cei care vor calatori cu compania noastra in directia Milano vor beneficia de scurtarea duratei de transfer catre oras la doar 10 minute, fata de circa 1 ora de la celelalte aeroporturi", a declarat Paula Ardelean, vicepresedinte marketing & vanzari Carpatair.

Trasferul cu taxiul de pe Aeroportul Linate pana in centrul Milano costa aproximativ 15 euro, in timp ce in cazul celorlalte aeroporturi costul este de circa 70 de euro. In plus, pasagerii care calatoresc prin Linate au la dispozitie si varianta de transfer direct cu autobuzul, la tariful de 1 euro/calatorie.

Pe parcursul anului 2010 Carpatair a crescut operarea pe relatia Italia prin introducerea de zboruri directe din Bucuresti (Otopeni) si Craiova. Incepand din 17 decembrie Carpatair isi largeste si operatiunile din Bacau prin lansarea a trei noi zboruri directe catre destinatiile din Italia: Roma (Fiumicino), Torino, Milano (Bergamo).

Compania isi consolideaza astfel pozitia de lider pe relatia Italia avand cele mai multe rute operate, 18 la numar, si cele mai multe zboruri pe saptamana, conform datelor proprii.

Carpatair opereaza pe piata companiilor aeriene de linie din Romania, alaturi de jucatori precum Tarom, Lufthansa, Air France, AlItalia, British Airways si Malev.

Carpatair opereaza in prezent pe 10 aeroporturi interne si 18 aeroporturi externe. Numarul total al zborurilor regulate operate de companie este de peste 360 de zboruri/saptamana spre 30 de destinatii din 6 tari.


Citat :
Compania locala se lanseaza pe aeroportul Linate initial cu 4 zboruri saptamanale directe Bucuresti-Milano, urmand ca de la 1 decembrie sa opereze zboruri zilnice pe aceasta destinatie.

Orarul noii curse:
OTP - BGY - 13:30 - 15:00 - 2,4,6
BGY - OTP - 15:45 - 19:45 - 2,4,6
OTP - BGY - 16:30 - 18:00 - 7
BGY - OTP - 18:45 - 22:05 - 7

Din pacate este valabil numai pentru zborurile de la OTP, restul ramanad cu operare pe BGY Exclamation
Sus In jos
MrJack
Airport Level
Airport Level
MrJack


Numarul mesajelor : 65
Varsta : 42
Localizare : Bucureşti
Data de inscriere : 11/04/2010

Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 EmptyJoi 04 Noi 2010, 15:51

Miţă_KRP a scris:
Titlu: Carpatair opereaza din 16 noiembrie pe cel mai apropiat aeroport de Milano


Orarul noii curse:
OTP - BGY - 13:30 - 15:00 - 2,4,6
BGY - OTP - 15:45 - 19:45 - 2,4,6
OTP - BGY - 16:30 - 18:00 - 7
BGY - OTP - 18:45 - 22:05 - 7

Din pacate este valabil numai pentru zborurile de la OTP, restul ramanad cu operare pe BGY Exclamation

În loc de BGY este LIN, nu?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Carpatair (V3 / KRP)   Carpatair (V3 / KRP) - Pagina 14 Empty

Sus In jos
 
Carpatair (V3 / KRP)
Sus 
Pagina 14 din 29Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 29  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Carpatair FTO
» TSR-BGY-TSR cu Carpatair
» Aeroportul Bacau - Septembrie 2009
» Bilete de avion
» Carpatair New Route

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Companii aeriene in Romania - Airlines in Romania-
Mergi direct la: