COMUNICAT DE PRESĂ Bucureşti, 03 August 2009
O nouă destinaţie Blue Air în orarul de iarnă, Sibiu-Londra
Bucureşti, 03 August 2009 - Clienţii Blue Air pot achiziţiona bilete pentru cursele din iarnă 2009-2010 pe noua rută Sibiu-Londra. Orarul de iarnă al Blue Air este valabil în intervalul 25 octombrie 2009-27 martie 2010.
Pasagerii Blue Air îşi pot achiziţiona deja bilete pentru această nouă destinaţie, costul acestora fiind extrem de accesibil în cazul achiziţionării cu câteva luni în avans. Astfel, clienţii Blue Air pot zbura pe ruta Sibiu-Londra în condiţii foarte avantajoase, preţul biletelor începând de la 52 euro*/segment cu taxe incluse.
Cursa Blue Air va zbura pe ruta Sibiu-Londra şi retur în zilele de joi şi duminică ale fiecărei săptămâni, după cum urmează:
Orar cursă ziua de joi
Ora Aeroport Ora Aeroport
9:30 Sibiu 10:30 Londra (Stansted)
11:15 Londra (Stansted) 16:15 Sibiu
Orar cursă ziua de duminică
Ora Aeroport Ora Aeroport
15:20 Sibiu 16:20 Londra (Stansted)
17:00 Londra (Stansted) 22:00 Sibiu
Zborurile către destinaţia Londra sunt acum operate de Blue Air de pe trei aeroporturi naţionale, cel din Bucureşti (destinaţia Londra-Stansted), Bacău (Londra-Luton) şi Sibiu (Londra-Stansted).
„Până în acest moment Blue Air opera din Sibiu cinci destinaţii directe: Madrid, Stuttgart, Koln, Roma şi Milano. La acestea cinci se va adăuga începând cu 25 octombrie cea de-a şasea cursă directă, ce are ca destinaţie Londra”, declară Adrian Ionaşcu, Director General Blue Air. „Compania noastră operează pe aeroportul din Sibiu de aproximativ un an de zile, reuşind într-un interval scurt să putem satisface cerinţele clienţilor noştri şi veni acum cu un număr de şase destinaţii. Atenţia noastră este îndreptată către pasagerii din Sibiu, urmând ca în perioada imediat următoare să continuăm extinderea numărului de destinaţii disponibile”, mai declară Directorul General Blue Air.
*preţul nu include taxa de 7eur/bucată bagaj de cală; locuri limitate
Despre Blue Air
Blue Air, singura companie de smart flying cu capital 100% privat românesc. Compania este autorizată să efectueze zboruri regulate interne şi internaţionale de pasageri, zboruri de tip charter la cerere şi transporturi cargo. Flota companiei este constituită în prezent din nouă aeronave Boeing 737: trei aeronave seria 737 – 300, două aeronave seria 737 – 400, o aeronavă seria 737-500 şi trei aeronave 737 – 800 Next Generation, cu capacităţi între 126 şi 189 de locuri.
Compania a semnat în 2008 contracte pentru achiziţionarea a cinci avioane Boeing 737 Next Generation (două aeronave din seria 800 şi trei din seria 900), care vor deservi zborurile Blue Air.
Pe parcursul anului 2008, peste 1.110.000 de pasageri au zburat cu Blue Air. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când peste 900.000 de călători au ales să zboare cu operatorul de transport aerian românesc, Blue Air înregistrează o creştere de peste 23%. Pentru acest an, Blue Air anticipează un total de 1.700.000 de călători. În ceea ce priveşte indicatorii economici, Blue Air a înregistrat o cifră de afaceri de 124.130.000 de Euro în 2008 şi estimează 170 de milioane pentru 2009. Echipajele Blue Air sunt formate din piloţi experimentaţi (majoritatea având peste 15.000 de ore de zbor).
2008 a fost un an extrem de prolific pentru Blue Air, compania câştigând o serie de contracte extrem de importante. Cel mai important este contractul de concesiune, semnat pe o perioadă de 34 de ani, al aeroportului din Bacău, conform căruia compania va investi în total 45 de milioane de euro în dezvoltarea infrastructurii, realizarea pistei de decolare-aterizare, extinderea platformelor în vederea asigurării spaţiilor de parcare şi operare la sol a aeronavelor, realizarea unui nou terminal, precum şi asigurarea sistemului de operare pentru bagaje la plecări şi sosiri. Se adaugă şi contractul câştigat pentru construcţia unui nou terminal la aeroportul Băneasa din Bucureşti, cu o investiţie de aproximativ 10 milioane de euro, toate cumulând cu contractul semnat cu Poşta Română, prin care Blue Air a fost desemnat transportatorul oficial.