ROMANIAN SPOTTERS
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Rutele interne: Gaura de aer sau gura de oxigen pentru operatorii aerieni?

In jos 
AutorMesaj
cipi_TM
Membru activ
cipi_TM


Numarul mesajelor : 1409
Varsta : 42
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 04/10/2008

Rutele interne: Gaura de aer sau gura de oxigen pentru operatorii aerieni? Empty
MesajSubiect: Rutele interne: Gaura de aer sau gura de oxigen pentru operatorii aerieni?   Rutele interne: Gaura de aer sau gura de oxigen pentru operatorii aerieni? EmptyJoi 09 Iul 2009, 08:37

Titlu: Rutele interne: Gaura de aer sau gura de oxigen pentru operatorii aerieni?
Sursa: http://www.wall-street.ro/slideshow/Turism/67717/Rutele-interne-Gaura-de-aer-sau-gura-de-oxigen-pentru-operatorii-aerieni.html
Autor: Roxana Grosu,
Data: 09.07.2009

Citat :
Rutele interne: Gaura de aer sau gura de oxigen pentru operatorii aerieni?

Rutele interne, pana de curand o pasare rara pe piata locala de aviatie, incep sa fie din ce in ce mai prezente in portofoliul companiilor aeriene, atat traditionale, cat si low-cost. Astfel, anul trecut nu mai putin de 650.000 de pasageri au zburat pe aceste destinatii, conform datelor furnizate de Tarom.

Potential neexploatat

Principalele fundamente ale acestei tendinte sunt inasprirea concurentei pe traficul international, suprafata mare pe care o are Romania, dezvoltarea din punct de vedere economic a altor orase in afara Bucurestiului, dar si traficul de tranzit.

„Chiar daca anul 2009 va fi unul foarte dificil pentru industria aviatica la nivel global si va afecta implicit si segmentul de zboruri interne care estimam ca va ramane la nivelul anului trecut, aceasta nisa este una cu pontetial. Sa nu uitam ca Romania este doar la inceputul drumului sau in UE, iar traficul intern ar trebui sa urmeze cursul ascendent al cresterii economice si implicit al puterii de cumparare”, a declarat, pentru Wall-Street, Ruxandra Brutaru (foto), directorul general al Tarom.

Operatorul Wizz Air recunoaste potentialul acestei piete pentru viitor, chiar daca nu este una dintre prioritatile sale pe piata din Romania. „Concret, rutele interne nu reprezinta un element de baza in activitatea companiei noastre in Romania, dar vom avea in vedere orice oportunitate care se va ivi, fiind o piata inca neexploatata suficient”, a declarat Natasa Kazmer, directorul de comunicare al companiei.

Chiar daca in urma cu ceva timp Blue Air declara ca dezvoltarea segmentului intern ar necesita o investitie prea mare in nave cu o capacitate redusa (60-70 de locuri), operatolul low-cost si-a schimbat strategia. “Anul acesta am decis sa relansam acest segment prin introducerea, incepand din 15 iulie, a rutei Suceava – Cluj - Napoca”, a declarat Adrian Ionascu, directorul general al Blue Air........
Sus In jos
 
Rutele interne: Gaura de aer sau gura de oxigen pentru operatorii aerieni?
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» De la 1 aprilie, pasagerii obezi vor plati dublu pentru un bilet pe rutele Air France KLM
» IATA: Ce a fost mai rau pentru transportatorii aerieni a trecut
» ANAT solicita sprijin financiar pentru operatorii romani de chartere catre Grecia
» Ministerul de Interne caută 10 piloţi. Care sunt pașii pentru înscriere
» Uniunea Europeană amendează 13 operatori aerieni pentru formarea unui cartel al preţurilor la transp

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Stiri din aviatie - Aviation News-
Mergi direct la: