@Boeing777-300 intr-adevar CL415 e bestial.Prima data cand am vazut asa ceva si am ramas masca
@Dylan am facut asa de putine poze pentru ca eram ocupat cu...PILOTATUL!!! Am primit cel mai tare cadou posibil de la sotia mea: "Become one day pilot".Un curs rapid de pilotaj si un zbor de 25 de minute pe un Cessna 150
. Norocul a facut ca 150-ul sa fie la ceva revizie si atunci am zburat pe un Cessna 172 si a avut loc si sotia in spate sa mai faca ceva poze
Alt mare noroc a fost ca dupa 25 de minute, cand pilotul a cerut aprobare de aterizare, nu a primit pentru ca era trafic intens.Si am mai zburat inca vreo 20 de minute.In total eu am pilotat 30 de minute fara sa puna si pilotul mana pe mansa.A fost incredibil
Avionul cu care am zburat.Scuzati incadrarea in poze dar toate au fost facute de sotie
Cessna 172P Skyhawk 9M-GPB
Pilotul, un om super.Mai ales ca eu n-am crezut niciodata ca chiar ma va lasa sa pilotez avionul atata timp
Incepuseram verificarea avionului inainte de decolare.Nu intelegeam eu mare lucru dar macar imi dadeam silinta...
"All contacts are ok.."
Inca una cu, mai nou, avionul meu preferat
Mai multe avioane.Primul : Excujet Sydney Gulfstream Aerospace G-IV Gulfstream IV VH-DBT
"Can you here something?" "Yes, chhh chhh..."
O parte din aeroport
"You have control." De aici a inceput distractia
Observati pe mainile mele cat eram de "relaxat"
1600ft, inaltimea maxima la care am zburat.Pilotul flexat.
Ceva poze de sus
Eram din ce in ce mai curajos la schimbatul directiei.Sotia in schimb nu era super incantata...
De la aterizare nu mai am poze, cred ca s-a speriat si nevasta cand mi-a spus pilotul ca ne pregatim de aterizare si sa ma aliniez cu pista.Am coborat pana la 1000 ft, m-am aliniat cu pista, am coborat flapsurile si apoi la 500 ft a luat din nou controlul si am aterizat toti cu bine.
p.s Scuze ca am scris asa mult, dar a fost o experienta uluitoare.Inca sunt marcat de zborul asta si incep sa fiu din ce in ce mai convins ca trebuie sa fac cursuri de pilotaj