Herr GAC, doresc să te felicit pentru pozele faine cu care ai ornat acest topic, mai ales ultima cu Ed Force One. Se pare că joia aceea ai fost la gard pe partea cu soare (eu am fost pe P7). Eu am fost anul acesta de câteva ori la DUS pentru spotting, dar am fotografiat de pe partea cealaltă, adică terasa terminalului și P7. Am să pun și eu câteva instantanee de la acest aeroport foarte interesant, evitând să 'spamez' cu AB, EW și LH.
Încep cu Ed Force One din perspectiva opusă, de pe P7 plin cu spotteri și rockeri și spotting-rockeri!
GAC, spune-mi dacă te vezi în poză
Terasa de pe terminal oferă perspective interesante. OE-LBP
OE-LEG
A6-EOJ
Dar cel mai mult îmi place sus la etajul 8 al clădirii de parcare P7. Acolo ești deasupra avioanelor și asta face posibilă o perspectivă inedită. În lunile de iarnă merge mai bine, căci vara din cauza distanței este multă distorsiune atmosferică. JA823A + A6-EEZ
JA823A cu fum de cauciuc ars
A6-EEZ
A6-EHI pe vremea când Etihad trimitea A332, A333 și A346 la DUS.
Acum trimite B789, așa că nu mă supăr
YL-BAE cu timp de expunere de 1/50 sec. la 640mm distanță focală (400mm cu crop factor de 1.6 pe EOS 7D)
EI-WXA
Cer senin și voie bună! Horațiu
GAC Flight Level 400
Numarul mesajelor : 967 Varsta : 48 Localizare : Wuppertal Data de inscriere : 16/07/2010
asa multi spotteri ca in ziua sosirii lui Ed nu am mai vazut niciodata la DUS! Dupa ora 15 este recomandat pozatul din latura de nord, la gard, unde trebuie neaparat o scara, altfel prinzi contrejour. Dar vad ca esti as la prelöucrare si ai scos cat mai mult posibil umbra de pe fuselaj! De obicei in timpul saptamanii, pista de nord se deschide la ora 17. Distanta spre pista de sud este prea mare si mai apar si problemele de heat haze. Eu eram putin mai in stanga! M-as recunoaste doar daca ai avea ceva crop facut cu cei care erau calare pe scari! Cand mai esti in zona, lemme know! Eu de ex nu am fost inca la Hamburg! Nice pix btw! Ai echipament cool!
horizob Fotograf
Numarul mesajelor : 829 Varsta : 36 Localizare : Hamburg Data de inscriere : 05/06/2008
Mă bucur că te-am găsit și sper să ne putem întâlni într-una din zile la Düsseldorf. Îți mulțumesc pentru cuvintele calde! Așa este, P7 are soarele din față după-masa. Eu am fost prima dată în ianuarie, când au fost niște condiții de vis și soarele a apus în linie cu pista, deci pe cap compas 23. Eu nu am nici timpul, nici scara și nici mijloacele de deplasare pentru a ajunge pe partea cealaltă a aeroportului, deci sunt limitat la terminal și P7. La Hamburg Fuhlsbüttel nu e de venit, chestii interesante vin rar și pe neașteptate, în rest trafic standard. Iar la Finkenwerder este o mare probă de rezistență cu vreo 3-6 mișcări pe zi (dintre care cele mai multe sunt Beluga și A320-family single-aisle). La Berlin era de mers uichendul trecut (ILA).
Dar acesta este un forum de poze, așa că pun câteva cu Lufthansa și Air Berlin D-ALPJ cu panning cu 1/80 sec la decolare
D-ABXA
D-ACNT Ceburașka!
D-AILF Star Alliance
D-AIKH de pe P7 cu lumina soarelui în motoare. P7 este perfect iarna!
D-AIKE
Cer senin și voie bună! Horațiu
GAC Flight Level 400
Numarul mesajelor : 967 Varsta : 48 Localizare : Wuppertal Data de inscriere : 16/07/2010
Plăcerea a fost de partea mea, George! M-am bucurat tare mult să te cunosc!
Un studiu de caz: Etihad. Înainte ETD venea cu A332, A333 și A346 (cel din urmă prezent deja în postările anterioare) A330-343 A6-AFB în culorile vechi
A330-243 A6-AYH în culorile noi. La început nu mi-a plăcut vopseaua nouă, dar între timp îmi place din ce în ce mai mult.
Pe 1 mai, ETD a introdus B787-9 Dreamliner, cu aeronave noi-nouțe B787-9 Dreamliner A6-BLF la a doua cursă pe DUS și întors (vai ce glumă proastă)
B787-9 Dreamliner A6-BLF acum fuselajul este mai lung decât anvergura aripilor, spre deosebire de B787-8. Deci fratele mic e mai lat decât lung.
B787-9 Dreamliner A6-BLG Prima vizită a noului Golf, cu vopseaua proaspăt uscată. Am fost la aeroport într-o zi foarte, foarte udă, în toiul sezonului de furtuni care a lovit Germania. A plouat cu găleata, cu fulgere și cu tunete, din fericire nu și cu grindină. Am stat zgribulit de frig în rampa de urcare acoperită a unei parcări de mașini, așa că am rămas uscat și cu această imagine pe retină: aripi de înger!
George, trebuie neapărat să mai mergem la spotting. Polderbahn, here we come!
Cer senin și voie bună! Horațiu
horizob Fotograf
Numarul mesajelor : 829 Varsta : 36 Localizare : Hamburg Data de inscriere : 05/06/2008
Încă niște cadre din ultima perioadă de la Düsseldorf. Vreau din nou să-i mulțumesc colegului GAC pentru compania plăcută și ajutorul cu spotting-ul la DUS și în împrejurimi. FRA și AMS ne așteaptă!
Airbus A320-214 EI-DEO Aer Lingus
Airbus A320-214-WL VP-BNT Retrojet Aeroflot
Airbus A321-211-WL D-ABCM Air Berlin | Specie pe cale de dispariție conform evenimentelor recente
Airbus 321-231-WL TC-JSM Turkish Airlines
Airbus A330-223 D-ALPG Air Berlin cu aripi de înger
Airbus A340-211 A7-HHK Qatar Amiri Flight
Airbus A340-642 D-AIHA Lufthansa | Cum să usuci pista cu reversorul de tracțiune
Boeing 737-75B D-AGER Germania "30 Years Anniversary"
Boeing 737-8K5-WL OO-JAF Jetairfly (TUI Belgium) Family Life Hotels Livery
Boeing 737-8K5-WL D-ATUZ TUIfly (RIU Hotels Livery)
Boeing 767-323ER-WL N393AN American Airlines
Cer senin și voie bună! Horațiu
gabi-737 Membru activ
Numarul mesajelor : 4453 Varsta : 47 Localizare : Oradea Data de inscriere : 26/12/2007
Numarul mesajelor : 3451 Varsta : 69 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 16/04/2009
Subiect: Re: Düsseldorf - Rhein-Ruhr (DUS / EDDL) Sam 01 Oct 2016, 19:56
Ca de obicei Horațiu ne delectează cu imagini deosebite
horizob Fotograf
Numarul mesajelor : 829 Varsta : 36 Localizare : Hamburg Data de inscriere : 05/06/2008
Subiect: Re: Düsseldorf - Rhein-Ruhr (DUS / EDDL) Mier 05 Oct 2016, 18:30
Gabi și Liviu, vă mulțumesc tare mult! Am dat la o parte gloata de Germanwings, Lufthansa și Air Berlin (specie pe cale de dispariție) și am rămas cu specimenele frumos colorate. Acum în ordine deloc cronologică, ci vag alfabetică:
Airbus A320-214 9H-AEO Air Malta | Valetta capitală europeană culturală 2018...ce vremuri când Sibiu era în 2008 și mai aveam respect pentru Iohannis. Gata, aici închei discuția politică. Boeing 737-8K5-WL D-AHFZ TUIfly | 737NG cu split scimitar winglets și culori Cewe Fotobuch (practic o firmă care face albume foto)
Boeing B737-8K5-WL D-AHFT TUIfly | Albrecht Dürer Airport Nürnberg sticker
Boeing 737-8K5-WL D-ATUR TUIfly
Boeing 737-8K5-WL D-ATUN TUIfly
Boeing B737-8C9-WL LX-LBA Luxair | Și de la țara membră NATO cu cea mai mică forță aeriană, un B737NG cu Split Scimitar Winglets (ca fapt divers, toate AWACS-urile E-3A NATO cu motoare JT3D sunt înmatriculate în Luxembourg, englezii și francezii dețin propriile avioane cu motoare CFM56)
Boeing 737-82R-WL TC-CPE Pegasus Airlines | Pegasus Asia...pentru că Turcia vrea să fie Uniunea Europeană...da
Boeing 737-6H3 TS-IOQ Tunisair | Baby 737 cu antilopă pe coadă
Embraer ERJ-195LR G-FBEM Flybe | Cancer Research UK - Kids & Teens
Flybe mi se pare, după nume, o companie aeriană belgiană, dar se pare că sunt englezi băieții...hmmm
Cer senin și voie bună! Horațiu
Mihnea.b Airport Level
Numarul mesajelor : 3 Varsta : 44 Localizare : BUCURESTI Data de inscriere : 19/02/2015
Subiect: DUS-EDDL 07.10.2016 Sam 08 Oct 2016, 21:41