| C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) | |
|
+25kampfmaschine badany gopo cavok Antoniu adiuss YR-197 mig29ovt minny rominicu2010 Vici JAVIER dan guina D13-th_TakeOff Skywalker Virusu alexu` eugen tm89sky Adrian Nicula deltadagger ovidiu51 Andrej3000 electric GYN 29 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitato Vizitator
| Subiect: picture Vin 10 Sept 2010, 12:39 | |
| |
|
| |
YR-197 Flight Level 400
Numarul mesajelor : 799 Varsta : 62 Localizare : Arad Data de inscriere : 08/10/2009
| |
| |
minny Airport Level
Numarul mesajelor : 66 Varsta : 44 Data de inscriere : 12/04/2010
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) Vin 10 Sept 2010, 14:45 | |
| Frumos aparat. Si acum poate intelege si lumea de ce a fost cumparat Spartanul. Raspunsul e pentru ca e un Hercules mai mic. Pe langa motoarele Rolls-Royce Alison identice cu ultima versiune de Hercules, Spartanul are o mare parte din avionica si structura in comun, lucru normal tinand cont de faptul ca Alenia a lucrat impreuna cu Lockhead Martin la dezvoltarea lui. Doar nu credeti ca Americanii au devenit peste noapte buni samariteni de sunt cei mai mari clienti. Scopul lor a fost acelasi ca la noi, trecerea mai usoara a pilotilor de la un avion la altul, mentenanta mai usoara, etc. | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: diferente Vin 10 Sept 2010, 15:43 | |
| mie mi se pare k sunt destul de mare diferente intre C-130 Hercules si C-27J Spartan
in primul rand de capacitate Hercules poate cara mai mult decat Spartan, dar Spartanul cantareste aproape jumatate cat un Hercules. Spartanul este echipat cu 2 × Rolls-Royce AE2100-D2A turboprop, 3,460 kW (4,640 hp) fiecare pe cand Hercules este echipat cu 4× Allison T56-A-15 turboprops, 4,590 shp (3,430 kW) fiecare Viteza celor doua este aproximativ de 600km/h Spartanul are raza de actiune de 10000km pe cand Hercules are raza de actiune doar de 3800km Si echipajul difere. Echipajul pentru spartan poate fi de doar 2 (pilot si copilot), pe cand echipajul pe Hercules trebuie sa fie neaparat 5 (pilot, copilot, navigator, inginer de zbor si loadmaster) |
|
| |
minny Airport Level
Numarul mesajelor : 66 Varsta : 44 Data de inscriere : 12/04/2010
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) Vin 10 Sept 2010, 19:09 | |
| Eu aceste informatii le am de la fata locului, am fost la Le Bourget 2009. Uite un link, dar sper ca intelegi franceza pentru ca comentariile cele mai interesante sunt facute de comentatorul francez: https://www.youtube.com/watch?v=qTRAkNT36xU&feature=related N-or fi cea mai buna sursa, dar mint ei mint si eu. In mare insa cred ca asta e scopul acestui avion, un complement la Hercules pentru tarile care au deja Hercules in dotare. A se nota ca aceasta comparatie e facuta intre avioane ce vin din aceeasi epoca si nu se aplica primelor generatii care au facut Vietnamul. | |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: mentenanta Vin 10 Sept 2010, 22:48 | |
| mentenanta si asa nu au voie sa o faca romanii ) cica vreo 10 ani nu au voie sa il desfaca ei dupa cum desfac an-urile si hercules. nici nu au toate cartile tehnice. daca se strica o piesa trebuie trimisa la italieni. si pilotii care vor folosii aceste avioane sunt in numar de 6 park ... asa stiam eu ... nu stiu daca e informatia corecta... si toti au facut instructajul la italieni 6 luni |
|
| |
adiuss Airport Level
Numarul mesajelor : 16 Varsta : 59 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 08/06/2011
| Subiect: cateva fotografii de la sosirea in tara a SPARTAN-ului Joi 09 Iun 2011, 12:06 | |
|
Ultima editare efectuata de catre Voicu in Dum 12 Iun 2011, 11:07, editata de 1 ori (Motiv : redimensionat poza) | |
|
| |
adiuss Airport Level
Numarul mesajelor : 16 Varsta : 59 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 08/06/2011
| Subiect: si cateva detalii de inscriptionare bilingva Joi 09 Iun 2011, 12:16 | |
| | |
|
| |
Antoniu Flight Level 200
Numarul mesajelor : 219 Varsta : 79 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 03/02/2009
| Subiect: Drapelul Romaniei Dum 12 Iun 2011, 09:13 | |
| Cine a luat in primire avioanele? Pe dreapta derivei drapelul este pictat gresit, cu rosu inainte, din cate stiu nu s-a remediat gresala.
| |
|
| |
cavok Airport Level
Numarul mesajelor : 38 Data de inscriere : 11/03/2009
| |
| |
ovidiu51 Membru activ
Numarul mesajelor : 1170 Varsta : 73 Localizare : Constanta (LRCK - CND) Data de inscriere : 29/12/2007
| Subiect: 2703 Mier 07 Sept 2011, 16:56 | |
| Astazi l-am vazut pe 2703, probabil a fost livrat impreuna cu 2704 | |
|
| |
gopo Airport Level
Numarul mesajelor : 48 Varsta : 51 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 21/07/2011
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) Mier 07 Sept 2011, 21:32 | |
| | |
|
| |
badany Airport Level
Numarul mesajelor : 18 Varsta : 44 Localizare : Winnipeg Data de inscriere : 06/06/2011
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) Vin 30 Sept 2011, 20:38 | |
| | |
|
| |
kampfmaschine Moderator
Numarul mesajelor : 1927 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 09/01/2010
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) Joi 01 Dec 2011, 14:20 | |
| Titlu: Alenia nears decision on armed version of C-27J Sursa: flightglobal.com Autor: Luca Peruzzi Data: 01.12.2011 - Citat :
- Alenia Aeronautica is poised to decide on the weapons fit for a proposed armed version of its C-27J Spartan tactical transport being considered by the Italian defence ministry.
First details of the so-called "Praetorian" variant of the twin-turboprop were revealed during the Paris air show in July, with the airframer offering the development to support "typical commando missions".
A choice will be made soon on whether to equip the C-27J with a 20mm or 30mm cannon, the airframer said, with the configuration to also incorporate an electro-optical/infrared sensor for target acquisition and tracking applications. The new variant would also be fitted with an enhanced self-protection suite, including directional infrared countermeasures equipment from Elettronica.
The Praetorian product has been developed by a combined company and defence ministry team, with the aim of satisfying Italian and export requirements. Other key elements of the design include Selex Sistemi Integrati's "FlexMis" roll-on/roll-off command, control, communication and intelligence module, plus multiple data links, satellite communications equipment and secure radios.
Alenia Aeronautica is seeking new buyers for its C-27J, which has already entered operational use in Bulgaria, Greece, Italy, Lithuania, Mexico, Morocco, Romania and the USA. | |
|
| |
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 32 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) Mar 03 Ian 2012, 12:37 | |
| O poza cu noul Spartan facuta de la domiciliu ... | |
|
| |
gopo Airport Level
Numarul mesajelor : 48 Varsta : 51 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 21/07/2011
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) Mar 03 Ian 2012, 17:07 | |
| Daca erai putin mai atent le vedeai si pe celelalte:02 si 04. 03 era ascuns... | |
|
| |
cavok Airport Level
Numarul mesajelor : 38 Data de inscriere : 11/03/2009
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) Dum 13 Mai 2012, 07:35 | |
| 2705 2703 | |
|
| |
NATO Flight Level 400
Numarul mesajelor : 764 Varsta : 57 Localizare : bucuresti-nord Data de inscriere : 17/12/2008
| |
| |
LRBS Flight Level 100
Numarul mesajelor : 118 Varsta : 54 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 01/03/2014
| |
| |
NATO Flight Level 400
Numarul mesajelor : 764 Varsta : 57 Localizare : bucuresti-nord Data de inscriere : 17/12/2008
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) Mier 19 Mar 2014, 19:42 | |
| | |
|
| |
NATO Flight Level 400
Numarul mesajelor : 764 Varsta : 57 Localizare : bucuresti-nord Data de inscriere : 17/12/2008
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) Vin 28 Mar 2014, 21:10 | |
| | |
|
| |
NATO Flight Level 400
Numarul mesajelor : 764 Varsta : 57 Localizare : bucuresti-nord Data de inscriere : 17/12/2008
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) Mar 01 Apr 2014, 18:13 | |
| 2701 | |
|
| |
NATO Flight Level 400
Numarul mesajelor : 764 Varsta : 57 Localizare : bucuresti-nord Data de inscriere : 17/12/2008
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) Vin 23 Mai 2014, 08:16 | |
| 2704 | |
|
| |
TheDory97 Airport Level
Numarul mesajelor : 4 Varsta : 27 Localizare : Giurgiu Data de inscriere : 05/07/2014
| Subiect: C 27J Lun 28 Iul 2014, 17:58 | |
| | |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) | |
| |
|
| |
| C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?) | |
|