Si jetul de aer unde se duce? Vazusem la top gear o faza cu o dubita in spatele unui jumbojet, a spulberat-o ca pe o hartie: https://www.youtube.com/watch?v=cJ5ZGV3Vxo8
horizob Fotograf
Numarul mesajelor : 829 Varsta : 36 Localizare : Hamburg Data de inscriere : 05/06/2008
Francezii ăştia îs nebuni! N-au ce face cu Mirage F1 prin deşerturile nord-africane şi văd că se plictisesc tare. Tipul este mai relaxat ca Rambo în faţa armatei sovietice din Afganistan, dar asta nu scade deloc pericolul la care s-a expus.
crokodilu Membru activ
Numarul mesajelor : 625 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Data de inscriere : 19/11/2008
Francezii ăştia îs nebuni! N-au ce face cu Mirage F1 prin deşerturile nord-africane şi văd că se plictisesc tare. Tipul este mai relaxat ca Rambo în faţa armatei sovietice din Afganistan, dar asta nu scade deloc pericolul la care s-a expus.
Numarul mesajelor : 208 Data de inscriere : 27/01/2008
Subiect: Re: Filmulete aviatice Dum 13 Sept 2009, 12:22
[quote="Quebec"]cam asa aterizeaza un pilot adevarat...
Cred ca asta e un exemplu de cum NU ar tb sa aterizeze un pilot.
Quebec Flight Level 200
Numarul mesajelor : 232 Varsta : 51 Localizare : LROP Data de inscriere : 11/02/2008
Subiect: Re: Filmulete aviatice Dum 13 Sept 2009, 13:05
a durat foarte mult pana l-a pus jos dar tinand seama de conditii cred ca trebuie sa ai ceva doza de nebunie sa-l pui jos la jumatatea pistei care are 2160m
Vizitato Vizitator
Subiect: Re: Filmulete aviatice Dum 13 Sept 2009, 13:18
B32fly a scris:
Cred ca asta e un exemplu de cum NU ar tb sa aterizeze un pilot.
Pe aeroportul acela asa se aterizeaza. Aici nu e vorba de exemple.
C_man Flight Level 100
Numarul mesajelor : 171 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Data de inscriere : 26/07/2009
Subiect: Re: Filmulete aviatice Dum 13 Sept 2009, 13:32
Mda, meserias adevarat pilotul! Cred ca i-a cam spanzurat in centuri pe pasageri cu franele dar... anything for a safe landing!
B32fly Flight Level 200
Numarul mesajelor : 208 Data de inscriere : 27/01/2008
Subiect: Re: Filmulete aviatice Dum 13 Sept 2009, 14:27
Octavian a scris:
B32fly a scris:
Cred ca asta e un exemplu de cum NU ar tb sa aterizeze un pilot.
Pe aeroportul acela asa se aterizeaza. Aici nu e vorba de exemple.
Au contraire my friend se face simulator special ca sa poti ateriza la aeroportul asta. Teoria spune oricum ca odata depasita zona de touchdown se impune procedura de ratare.
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 31 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
Subiect: Re: Filmulete aviatice Dum 13 Sept 2009, 14:34
B32fly a scris:
Teoria spune oricum ca odata depasita zona de touchdown se impune procedura de ratare.
Sper din suflet ca te referi doar la Toncontin, nu in general.
B32fly Flight Level 200
Numarul mesajelor : 208 Data de inscriere : 27/01/2008
Subiect: Re: Filmulete aviatice Dum 13 Sept 2009, 15:49
arianne a scris:
B32fly a scris:
Teoria spune oricum ca odata depasita zona de touchdown se impune procedura de ratare.
Sper din suflet ca te referi doar la Toncontin, nu in general.
Poate nu m-am exprimat eu bine. Nu se impune e cuvantul ci este de preferat din motive de siguranta. Sper sa nu confunzi aiming point cu touchdown zone.
arianne Moderator
Numarul mesajelor : 2730 Varsta : 31 Localizare : EBBR/LFBO/LROP Data de inscriere : 03/08/2008
Subiect: Re: Filmulete aviatice Dum 13 Sept 2009, 15:59
Asa-i, le-am confundat. Deci TDZ ii reprezinta primii 1000m ai pistei. Din 2200m, evident, odata trecut primul kilometru cu rotile sus se rateaza. Probabil ca stia pilotul ceva (load usor, vant de fata...). Asta nu inseamna, totusi, ca aceeasi regula se aplica pentru o C152 pe o pista de 3500m.
Si pe un aerodrom cu pista de 800m, care mai e touchdown zone?